punkt slut

Har varit på en sjukt spelning med medmera som dom kallar sig, pojkarna. SJUKT BRA. så stolt. har övat så fruktansvärt mycket och nu bara dom visar vad dem går för. jag är stolt. 
Fler bilder ifrån kvällen och dess spelningar får ni se imorgon. Nu ska jag läsa och sen sova. ha det fint ! 
 
 

use my mind

Vita dr demin, grå tröja mammas, halsband nellly.com , klocka ur och penn, 
 
 
Drar mig mot torp med lillsyrran. ikväll blir det häng på bryggeriet ! 
 

Fiiiika

Fikar med grabbarna. Gott! Ikväll spelar otto otto Olle och Kasper på bryggeriet i Uddevalla runt 19.00 ! Kom dit !


It's where you came from

Tröja från gina, halsband från clothes 4 her. 
 
 

someone like me

Har gjort iordning på mitt rum lite. Bytt gardiner och köpt himmelsäng. Blommigt,rosa täcke på det.  Haha, nu e de flickigt iallafall. jag gillar det. känns lite som ett barn-flickrum. mys. 
 
Har känt mig så fruktansvärt ful och dålig idag haha. De ända som piggade upp mig var sånglektionen som faktiskt gick oväntat bra. Nu drar jag ner till gymmet. solar och tränar med amanda. lite bastu på det så bli det nog lite bättre. 

Jag ville släppa blommorna. Jag ville hålla dem så hårt

Sjukt tråkigt väder idag, snöregn-slask. Helt förstörd i håret när man kommer til Busshållplatsen, kläderna är helt blöta och de sminket man kämpat med för stt få de att se naturligt ut blir mer en ful svart sotning runt ögonen. Jag gillar inte sånna här mornar.


I call it stealing you call it borrow.

Har haft min vita gosiga tjocktröja ifrån gina och guld klocka. Enkelt. 
 
har uppdaterat sjukt dåligt idag, men har pluggat hela dagen. matteprov imorgon. Har suttit med olle på skype och diskuterat matte, känner mig så sjukt smart nu haha och hoppas det går bra på provet. Hoppas ni har haft en  fin dag och mår bra !

Body spray

Fick en försenad julklapp, om man kan kallade det, av morbor, Lena och kusinerna . En bodyspray från victoria secret som luktar helt fantastiskt gott. Kommer användas varje dag, både i håret och på kroppen!


light ombre

 
Min utväxt blir alltid så sjukt rå. Och jag har tröttnat på det där med att klippa, slinga/bleka, klippa av det slitna. Det blir ALDRIG långt. Min plan är att göra ett lätt ombre. Så att jag slipper bleka det så ofta. Då har jag mina toppar ljusa och hårbotten är mörkare, med en bra övergång. Japp. det funderar jag starkt på. 
 
 

Dream on

Lovisa har åkt hem och jag sitter och drömmer mig bort till ett liv med långt, äkta hår. 
På bilderna har jag löshår, som faktiskt matchar min egen hårfärg ritkigt bra och därför ser ganska äkta ut. men de är liksom inte samma kännsla som att ha sitt eget långa hår. Vill så gärna. Långt tjockt. rakt avklippt. gärna lite lockigt. vissa har tur helt enkelt. 

de blåser storm här omkring men vi har medvind.

Har varit med lovisa och kollat på johan och anders handbollsmatch, trevligt. träffade filip där och de va kul och se grabbarna i kropps spela. Gick sedan ner till stan, kollade på åhlens och sen åkte hem. Nu sitter vi vid varsinn data på facebook och är sociala. de är bra. Vi fick båda typ världens inspiration inne på åhlens, så nu ska vi båda hem och ändra i våra rum, flytta runt och fixa. 

nike


Mys , mat och film

 
Hänger hemma hos johan med lovisa, anders, otto och olle. Mycket mysigt, snart blir det mat, massa kladdkaka och film. vi får se om de blir skräckfilm, jag är inte alls på det.
Hoppas ni har haft en bra dag friendz.

freeedaaaggg

 
Äntligen fredag. jag har en bra dag framför mig. Jag tror verkligen det. Nu ska jag äta frukost och sen dra mig till skolan. Idag kör jag på pälsväst utanpå min pälsjacka. Varmt och faktiskt snyggt. de blir som en annan jacka, de gillar jag,
 
 

pink and blue

så himla fint, jag dör. 
 
Har hängt med johan lite efter skolan, utfört lite för tilfället hemligheter. som jag imorgon kan berätta om någon är intresserad. Höll mitt tal idag också, gick väll helt okej. vimsade runt lite och sådär men hoppas ändå att betyget blir okej. Imorgon blir det feeet häng hos johan med the rest of the gang. Pizza, kladdkaka och film. Blir nog FRUKTANSVÄRT mysigt.

 
 

24 jan 2013

Har precis haft gemu och sitter nu och väntar på olle, som har pianolektion. Snart mat som gäller. typ soppa idag tror jag. Ska hålla tag för några i kalssen på svenskan sen och känner redan nu hur nervositeten börjar komma. haha , jag blir alltid så överdrivet nervös. Jaja. Hoppas det går bra iallfall. 
Ska försöka bli bättre på att uppdatera med bra nya bilder. Eller att uppdatera över lag.
Hoppas ni får en fin dag ! 

stoltheten rinner i våra ådror

 
 
Lite bilder ifrån sommar/höst 2012
 
Fick en kommentar på bloggen förrut där en kille berättade att jag typ är den ända som man kan få tag på via webben som har lyckats få upp sitt facebook konto genom att skicka in ID, eftersom att det var väldigt många över hela världen som fick spärrade konton i helgen. Det är rätt sjukt. 
Läste lite på ett typ forum där hur mycket folk som helst skriver att dem inte får tillbaka sina konton, de e ju hemskt. Känner mig så sjukt ...glad typ, över att jag har fått tillbaka mitt. för ofta. jag. typ. 
Hoppas veeerkligen av hela mitt hjärta att andreas och alla de andra får tillbaka sina konton snarast. 
jag vet ju hur det känns att vara utan, om man säger så. 

lookbook


sjukt bra outfits från lookbook. 
Och inte minst den sista snubben på bild. man bara DÖR. TJA va snygg. 
 
Kan nu meddela att jag igår gjorde jag aldrgi trodde skulle ske, jag skickade in en bild på mitt id till facebook, precis som dom bad mig göra. jag täckte över all viktig information och de som stod kvar var bara mitt namn och mitt födelsedatum. Och de gick skitbra. Idag fick jag ett mail där dem bad om förlåtelse för att de spärrade mitt konto utan anledning.  Nu är det bara instagram kvar, och de löser sig nog förr eller senare. 
Hoppas ni har haft en bra dag ! 

Israel 2012

För lite minre än ett år sedan befann jag mig i Israel. som för mig faktiskt måste vara ett av världens finaste länder. De va en sån sjuk känsla att uppleva Jerusalem på riktigt. och sedan få resa vidare till Eilat för sol och bad och sist men inte minst bada i döda havet. jo det var en fin resa. 
 

 

GinaTricot

 
gina tricot
 
 
Massa nya fina grejer ifrån GinaTricot. 
testade jackan här om dagen och tja va snygg. så köpte jag den inte. lägg ner. 
den va ju grym . 
 
 

210113 08:14

Nu har facebook skickat ett mail till mig. men gissa vad det står. Jo SKICKA EN BILD PÅ DITT ID.(körkort pass eller liknande.. ) tror dom jag är DUM i huvudet? detta måste ju vara en hackare eller något. Jag menar lämnar jag ut min legitimation kan dom väll ta lån i mitt namn och skit? Nej , jag vet faktiskt itne vad jag ska göra.. Någon som har erfarenheter från sånt här? vad ska jag göra? 
 

 
 
 
lite sommar 
 

lipar gris

 
Jag är ledsen idag. Även mitt facebookkonto är typ hackat. så nu finns det ingenting att göra. Ingen instagram ingen facebook. Jättetråkigt. Om någon har tips på vad jag ska göra så kommentera. Jag har redan testat att bya lösen. minst 7 gånger, har försökt anmäla som hack men kommer ändå inte in på kontot. de står bara :
You should receive an email from us soon. We appreciate your patience as we complete this process.
 
Men jag får inget mail. grinar

swinwear

 
swinwear
 
 
 
När hm får in nya bikinis på hemsidan känner man mitt i vintern att det iallafall kommer bli vår någon gång. 
Sjukt snygga i år tycker jag. 
Ligger mellan 80 :- och 105 :-/del tror jag.
 
 

min lilla flicka

Jag och min älskade kusin signe. Sån go tjej, åh mysig. 
 
Nu blir det lite kvällsmat framför p3 guldgalan. Imorgon blir det plugg och så hoppas jag få ordning på mitt instagramkonto. 
Lilla amanda är på näl också. Tänker på henne ikväll och ber, även om det kanske inte var så allvarligt. Puss på dig Amanda <3

a million

Jacka wera sthlm// Skor nike air //väska H&M //Halsduk monki //
Väldigt dåliga bilder för kameran hade inget batteri. 
 
Haft en super mysig dag på smögen. Fruktansvärt kallt men ändå väldigt fint, även på vintern. 
Kalas för gamle farbrorn, 41 år. 
Och lille anton, kusinen, har blivit så stor. De e sjukt va tiden går. 
 
 

instagram sorg

Här har ni de senaste bilderna från min instagram. idag är en sorgens dag. för mitt instagramkonto som snart fyller 2 år har iblivit hackat. jag blir så ledsen. att folk orkar. Jag gillar ju verkligen det kontot haha. och att jag hade lyckats få namnet viccan. Det va så gött. jag kämpade för det. Och så blir det såhär.
Ska lägga ner mitt liv för att det ska återställas på något sätt. men annars får jag väll skapa ett nytt. börja på på noll. och då får ni gärna följa mig igen. 
 

geek

 
geek
 
 
 
Har sett dessa tröjor lite överallt. Men här om dagen såg jag en brud i skolan som hade den i mörk grönt. och shit va snyggt det va. Enkel men grym . 
T-shirt ligger på 235 :- och tjocktröjan på 360:- ifrån topshop. 
 
 

något varmt att dricka. - °

 
 
så sjuuuuuukt kallt ute. typ -30 °
Tog en fika med olle på espresso house efter skolan, pratade om livet. treeevligt och mysigt. 
ikväll blir det häng i kyrkan, har hört att det ryktas om en turnering av något slag. så kom dit, bir nog kul. 
Själv ska jag vara lagledare, de är en stolthet i sig. 
 
Nu ska jag fixa mig och sen är det nog dags att dra sig mot stan. 

07:00

Sitter på bussen från Göteborg, till Uddevalla. Har sovit så hiiiimmla gott hos mormor, hotellvarning typ. Sen hade jag en trevlig dag med Johannes här i Göteborg igår. Mys fika.
Hoppas nu får en fin dag.

Gud är god. Bara så ni vet .


from the 70.s

Såhär snygga var min grupp igår på modevisningen.. så sjukt kul. 
Försökte lägga upp fler bilder via mobilen men blogg.se appen är väl dålig bara. 
 
Ska somsagt till göteborg i eftermiddag, och ska troligtvis sova hos mormor med mamma. så sjukt msyigt. Det blir till att gå upp tidigt imorgon för att åka tåget till uddevalla men det är de värt ! 

Fearhers

Var inne på Åhléns igår efter skolan och Hittade denna förpackningen med feathers till ögonfransarna på rea. Har länge velat testa och se om de funkar, om ögonfransarna verkligen blir lägre.
Testade i morse men såg helt ärligt nästan ingen skillnad. Ska försöka använda det några gånger med olika mascaror till och se om det hjälper... Aja. 90:- på ålens nu .


snowflakes

 
Snöflingorna igår va heelt fina. formade som på filmer typ. perfekta. 
Naturen, sjukt bra skapat. man bara waaa. 

Idag drar jag till göteborg och träffar en kompis, tar en fika och tar det lugnt. Snart heelg. igen. underbart. 
Ha en bra dag!
 
 

plugg

Sitter och pluggar. Eller försöker. Facebook och alla dessa sociala medier tar över mitt liv. de e sjukt. måste börja stänga av datan när jag pluggar för att få något gjort. men inte dag... 
fill och flingor kan vara det bästa som finns efter hönökaka, iallafall. 

Hade sjukaste modevisningen idag. fattar inte att jag gjorde det, helt seriöst. bilder ifrån det kommer senare. 
Hopaps ni har haft en fin dag !
 

baseball

Percis som alla andra bloggare så är jag helt såld på detta. 
 
 
Den sjukt snygga baseballtröjan till höger är från celine och den vill höger är gina tricot. Tycker den från celine är mega snygg men den från gina duger absolut. så sjukt snyggt att matcha som på bilden, med blåa tunna klackar som jag ska införskadda mig.., eller med mina vita nice air. Precis som Pamela Andersson gjorde som ung.
Tja va snygg hon va innan operationera också..
 
Bild 1 google.se
Bild 2 från : http://victoriatornegren.devote.se
 

vill ha just nu

 
blandat
Vill ha. 
 
 
Har varit hos lisa efter skolan. Smällat i mig fruktsallad, mat bröd och muffins. De e sjuuukt va mätt jag är. och sjukt va gott de va. Jag menar ni som såg bilden på instagram, de va ju inte lilla skålen med fruktsallad, och jag och lisa hetsar så sjukt mycket, så vi bara måste äta upp. Nu är min magsäck typ utvidgad. 
Imorgon har jag efterlängtad sånglektion, åh. kul. Sen är det modevisning också, åh, kul. 
abbedibabbedi.. 
 

08.40 15.01.13

Sitter och tittar på vakna med nrj, som det numera heter. Snart ska jag dra till skolan. Typ såhär ser jag ut idag.
Ha en fin dag kompisar !


It was music and people

Nu är det läggdags. Har varit och tränat efter skolan, sedan en sväng ut på torp och sen kollat på indrottsgalan under kvällen...och sedan pluggat lite. Imorgon ska jag träffa efterlängtade lisa, träna lite, äta fruktsallad och sen får vi se var äventyren tar oss. De är så de brukar vara.


dansen före döden

 
 
Men gå och lägg dig va bra. THOMAS. stenström
SJUKT vilken kille. han bara köttar och levererar. jag älskar. 
 
vi är inte unga längre men dett gör oss ingenting det är fullmåne ikväll. 
 
 

ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på

 
 

dream on

Lite sneaaak på morgondagens. 
 
Nu väntar sängen, sova. skönt. Skulle egentligen varit med Lisa idag men eftersom att jag fortfarande var lite seg och krasslig har jag haft en så sjukt slapp dag. Bokat plats på nyhem, Kollat efter husvagn, fikat och kollat på tv typ. Men de är väll så det ska vara när det är helg. och när man har vart sjukt. Nu är jag iallfall typ frisk. 
Godnatt ! 

Tyckte de va dags för förändring..

Peruker kan ju vara det roligaste som finns. Har varit ute i garaget och hämtat dem vi har , och ska användas till ett litet projekt i skolan nu i veckan. Mer om det får ni troligtvis se på onsdag.


not like the movies

 
gold black and white
 
 
 jag orkar inte jackor. tjockatröjor, ,mössor, kängor, vantar, och jeans mer. 
Säger det igen. jag vill ha vår. jag vill ha sommmar. 
 
 
 
 

strobe light

 
 
Min nya tröja från mellandagsrean på nelly.com. 
tycker den är rätt snygg, men har dock liiite svårt att matcha den då den är kortärmad och lite svart grå. Men den blir nog bättre till shorts en sommarkväll. Ja
 
Idag har jag varit hemma igen. skulle kämpat mig till skolan med huvudvärk och feber tog över, idag igen. Nu ska jag bli frisk. orkar inte vara sjuk mer. Saknar gänget i skolan. 
 

vår 2013

http://damernasvarld.se/art/250523/10_vrtrender_frn_stockholms_mo/
 
Hittade en artikel i damernas värld om vårens trender 2013
 
Det transperanta ser ut att hålla i sig iallafall. 
Gult
cut out typ. Visa gärna lite hud på axlar, armbågar, knän osv +
Beiget
Byxdressen 
långa, ganska "slappa" men ändp elegangta klänningar
och mönstrigt. 
 
 
VILL SÅ GÄRNA HA VÅR NU. 

nails.

 
som många av er säkert sett eller vet så är jag en maaaakkkaaalööös nagelbitare. Har bitit på naglarna så länge jag kan minnas och har försökt sluta sååå många gånger. Nyårslöfte varje år, även i år, men har aldrig klarat det mer än två veckor. De är som ett beroende som är ofräsht, fruktansvärt fult och förstör mina nagelband & fingertoppar. Så nu har jag bestämt mig att det ska vara ett slut på detta. 
gäller att jag verkligen försöker nu, och mina kompisar, ni får gääärna säga till mig när jag biter för jag gör det omedvetet. typ hemskt. Om ca två månader ska ni få se hur mycket bättre det har blivit. För nu ska mina naglar bli fina för första gången i mitt liv.  hahah djupt.

Instagram

1. Jag och elsa i Puerto Rico, 2. fint sms från elsa. 3. jag och kompisar hemma hos mig 4. träning med amanda på sportlife, 5-9. UNITE, 10-11. gamla bilder från mormors fotoalbum, 12. jag på julafton 13 & 14 Swedish house Mafia  
 
Instagram : Viccan
 
 

moroccanoil

Vill bara tipsa om moroccanoils produkter. Jag använder hårinpackningen ibland när jag duschar och tar alltid oljan i efter det. Håret känns typ nyklippt. 
fick hårinpackningen av elsa i julklapp och den kostar väll runt 350 :- tror jag. 
Sen fick jag oljan av mamma och den kostar typ runt 300:- den med.
Första gången jag använde hårinpackningen tog jag inget balsam eller olja efter vilket inte fungerade lika bra. men tar man i lite balsam, torkar det lite och sen i med olja - så walla. Älskar det.
 
Sjuk idag med. Det suger. Gjorde mig i ordning i morse, tänkte att jag skulle kämpa och gå till skolan men 10 min innan jag skulle gå till bussen orkade ja inte mer. haha , gick in och la mig hos morsan kollade på tv och sov. Känner mig helt hängig i kroppen och har sjuuukt ont i halsen + huvudet. så det kan väll vara det ända rätta att vila ut och bli frisk. Men imorgon får det bli skola. jag borde vara frisk då...
 

HÅR 2013

Hår för i år, ja flätor har jag hört ska vara helt rätt. Alla flätor gärna lite romantiska runt huvudet eller bara en inbakad eller fiskbensfläta rakt bak.. Sedan är Elin Klings axellånga svall, (haha) även det helt rätt. Ska gärna se ut som ofixade lockar, inte ligga rakt och perfekt. så snyggt. Färgat hår i ljus rosa, rött eller blått håller i sig. och lika så ombre och dipdye i naturliga färger. Blir så sjukt sugen på att göra något med håret. klippa kort, färga rosa och bara walla va snyggt. men nej, jag vågar inte . ska fortfarande spara långt. Har ju haft kort hela mitt liv.
även om bruden med runda brillor och rosa hår är allderles för snygg. 

nightlight

 

all of the lights

 
Sjuk idag. något influensa liknande tror mamma, men jag hoppas jag blir frisk till imorgon. hade varit sjukt gött.
Hela morgonen har gått åt att sitta och kolla på tv med mammi som också är sjuk, dricka varm oboy och bara ta det lugnt. jag som skulle köra bodycombat ikväll och allt, det blir inget med det. 
 

Never let go

Inspiration.

Börjar bli lite småsjuk tror jag, ligger i soffan och kollar på någon serie som är rätt spännande. Helt utslagen. Skulle varit nere och tränat Förrut men hade ingen ork, så de fick bli en promenad.
Hoppas ni mår bra och har en fin kväll !


a place on earth

 
 
Några bilder från puerto rico. saknar värme sol och bad. 
 

Idag är första dagen i skolan. tagga. saknar solen. vill ha vämre. asså är fruktansvärt trött på vintern nu. 
jaja , det ska allt vara vinter ett tag till ändå , skidor ch allt på sportlovet. blir nog kul. 
 

 

fancy

fancy
Collage Av mig
massa fina människor.
sitter hos amanda och trashar. försökte lära oss våra kameror men gav upp när vi såg att boken nästan bara innehöll text. lyckat. fåt väll gå en fotokurs eller något !

jag har glömt vad jag minns och det finns inte kvar

vit gosig tröja från Gina tricot - 75 :- på rean. 
 
Drar mig mot amanda för att lära mig min kamera lite bättre haha, så får vi se om det blir någon förbättning på bilderna här på bloggen ! 

trash

Har haft en mysig kväll med lisa david och pontus, spelat spel och kollat på film.  Fina vänner. 
Just nu sitter jag och skypear med olle, de va ett tag sen. så de är allt kul. 
 
Imorgon ska jag väll göra klart min hisoria uppgift och träffa amanda. ladda inför skolstarten. Hoppas ni har haft en fin kväll!
 
 
 

rosa mjölk

Mölade som sagt i mig godis med amanda ikväll, och kollade på "we bought a zoo". go film, med en av världens sötaste flicka till skådespelare. Stannde hos henne in på sena kvällen så vi blev änna lite hugriga så amanda slängde ihop gourmet kvällsmat. Sjukt gott och mysigt. Nu väntar sängen och imorgon ännu en morgon på gymmet och sedan vidare till lisa. Jag vill inte vara den som är den, som tränar all the time typ, men de behövs efter kvällens godis. 
Godnatt 

i det olyckligaste kapitlen

1. fin enhörning i papper. jag fick den av david på unite. tack
2. min guldklocka
3-4. mitt nya guldhalsband från nelly som jag inte visat ännu. ett fet kedja typ. 
Till sommarn ska jag pyssla med den, pimpa den as ballt. eller om jag inte kan hålla mig så gör jag det snart. Syrran har visat mig de bästa knepen. 
Ikväll ska jag träffa amanda, möööla godis och kolla på film. blir nog asbra. 

20130105

 
Hängt hos kattis idag. Mys. Träffade Benjamin, benjamin och jonas lite längre fram mot kvällen, åt tacos kollade film och fikade. Härligt att träffa dom och bara ta det lugnt. 
Imorgon eller ja , idag.. rättare sagt. (Fast de är ju inte riktigt en ny dag förens man har sovit kom vi fram tilll en gång)..  ska jag upp och träna med amanda klockan 10.15. jag vet, de är sjukt. jag dog när hon sa det, ville inte tro det jag läste. men jag ska vara tapper. Kämpa på, det är härligt att vara på gymmet tidigt och ensam haha... 

If grace is an ocean we're all sinking

Har fått hem mina vita nike air skor nu. sitter som en smäck, blir sjukt bra till våren. Perfekta att byta av med Dr.marten, och klassiska converse.  
 
Ikväll har jag vairt hemma hos Pontus med david och kollat på lite film, trevligt att träffa grabbarna, de va ett tag sen. Så det var ju mysigt. Imorgon drar jag och träffar kattis och kanske blir det lite träning på det vi får se. Godnatt!

Jag minns allra första gången som igår

Godmorgon ! jag drar mig till gymmet och tränar. Kanske är dags att komma igång nu efter all julmat och allt julgodis.
I eftermiddag blir de nog överby med mamma och Elsa. Ha en bra dag!


Bare minerals

Fick ett paket med mineralsmink i julklapp och har använt de nu sedan julafton. Måste bara säga att jag personligen tycker att det är riktigt bra som "vardagssmink". Det känns verkligen lätt mot huden, och för min hud som väldigt lätt blir finnig torr osv så är detta perfekt. Har faktsikt redan märkt att jag får mindre finnar. 
Till fest kan man ju gärna vilja ha lite mer smink, och gära så att det syns och då kan man köra på lite andra sminktyper, men som sagt till vardags är detta väldigt bra och ser naturligt ut. 
 
Idag har varit så sjukt segt. Har suttit hemma hela dagen. De blir sån skillnad att komma hem från unite där de har varit fullt ös hela tiden till ett tyst hus. galet.
Snart kommer lite släktningar hit och sen drar jag ner och tränar. hej på er

2 0 1 3


 

Har avslutat 2012 på världens bästa sätt och börjat 2013 ännu bättre. Detta kommer bli en fantastiskt år. det tror jag. Unite levererar även 4 året i rad och längtar redan till nästa år. Då ska ni med kompisar. allihop. 
Hoppas uddevalla inte var allt för grått här hemma och att även ni fick en fin nyårsafton. 
2012 är så slut. 

 
 

RSS 2.0