stoltheten rinner i våra ådror

 
 
Lite bilder ifrån sommar/höst 2012
 
Fick en kommentar på bloggen förrut där en kille berättade att jag typ är den ända som man kan få tag på via webben som har lyckats få upp sitt facebook konto genom att skicka in ID, eftersom att det var väldigt många över hela världen som fick spärrade konton i helgen. Det är rätt sjukt. 
Läste lite på ett typ forum där hur mycket folk som helst skriver att dem inte får tillbaka sina konton, de e ju hemskt. Känner mig så sjukt ...glad typ, över att jag har fått tillbaka mitt. för ofta. jag. typ. 
Hoppas veeerkligen av hela mitt hjärta att andreas och alla de andra får tillbaka sina konton snarast. 
jag vet ju hur det känns att vara utan, om man säger så. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Dör så fin klocka!

2013-01-23 @ 19:35:33
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0