21052014

vill bara tipsa er om ett nytt svenskt, grymt ballt träningsmärke. De är två tjejer ifrån smålad som valde att starta dettta träningsmärke som de började arbeta på hösten 2013. Idag har deras märke landserats på deras hemsida Aimn.se och mycket av grejerna sålde slut direkt. Det jag vill ha har tagit slut, men väntar ivrigt på attt lagret kan fyllas på så även jag kan få hem en bikini och ett par tränignstights till min gardetob. 

aimn.se
 

29052014

Igår var jag och Olle på Elin och Julias 18 års party hemma hos Elin. Temat var flower power så alla hade tolkat detta på sitt eget vis och det blev ju mycket kläder med blommor och mycket blommor i håret. Himla kul med tema på kalas, party, fest tycker jag. Det var en väldigt trevlig kväll med goa människor. 

Idag har jag provjobbat, seriöst för första gången i mitt liv. Så himla konstigt käns det och så himla bra. Fick fler tider, så ska jobba hela helgen, vilket verkar som ett gott tecken. Åh vill verkligen ha detta jobbet ju!
 

27052014







27052014

 
Mina nya solfavorier. Har länge velat beställa men aldrig fått tummen ur, men igår när jag sprang en snabbis på stan med elsa så hamnade jag på RagLady med dessa i handen och kunde ju inte riktigt säga nej då. 
 
 
 
 
 

26052014

 
Östrabos bal i lördags, hur många snygga människor som helst. Inte ett öga tort säger jag. 


 
 
 

26052014

 
Ett stycke snygg syster. 

Hade en fantastiskt bra dag igår, från början till slut. Hoppas alla mammor där ute kände sig uppvaktade för de är de värda. Sitter i skrivande stund och färdigställer min presentation som jag ska hålla i eftermiddag. Typ sista rycket i skolan nu, efter denna veckan tippar jag på att det inte är så mycket kvar. SKÖNT
 

25052014

Min syster är ju ett slags orginal, som jag älskar. Igår  testade vi yollibox för första gången och himmel va go passionsfrukglassen var. Att rekomendera. 

Idag ska vi åka till göteborg och träffa mormor och morfar såhär på morsdag. Hela familjen utom Olivia, som åker till Italien för uppstart av ny Cos butik. Saknar henne så mycket. <3



24052014

 
Längesedan jag la upp outfit bilder så det kändes trevligt att göra det idag.Vet inte riktigt om det är något ja ska fortsätta med eller hur jag ska göra, kanske kommer upp någongång ibland bara. 

Ikväll blir det häng med filip, kanske lite grillmys och bilåkande. Vi får se vad som hittas på helt enkelt, spontan kväll har vi bestämt oss för. 
 
 
 
 
 

24052014

 
 
Igår var det min tur att gå på bal. Hade så himla himla kul och är så tacksam över at jag fick gå med Nils. Även fantastiskt att få vara där med Amanda, som vi har längtat. 

Östrabo har sin bal ikväll och det vill man såklart se, så senare idag blir det ännu mera bal. 


 
 

23052014

Jag och Elsa är färgstarka idag.
Båda våra shorts är ifrån bikbok.
 
Idag är det baaaal ! så oerhört taggad. Ska fixa mig med hanna här hemma och sen drar vi vidare till stan och tar båten ut till gustavsbeg , som vi har längtat. Men först till skolan en snabbis för sånglektion och rep inför stundentutsläpp. 
 
 
 
 
 

22052014

 
 

21052014

Mycket skor nu, men tänkte bara visa er ett par andra favoriter som mamma kom hem med till mig i Lördags. Heeelt sjukt sköna skor och hallå hur mycket party. Finns i hur många olika färger som helst, med och utan glitter,  mönster och håriga haha. 
Från Scorett. 
 

20052014

 
Fick hem dessa skor i brevlådan idag. Tycker dom är så himla fina, helt perfekta espadrillos. Kommer användas flitigt från och med imorgon vill jag lova. 
Från Nelly.com 
 
 

19052014

Lite blandade vardagsbilder ifrån förra veckan, glöm inte att följa där med!
SÅ mycket i skolan just nu, brukar inte vara den som klagar på det men nu e de faktiskt jobbigt att ens tänka på. Får lite P-A-N-I-K. Vet dock att det alltid brukar gå ihop i slutet, innan sommarlovet. Inte så himla långt kvar faktist. Om 19 dagar åker vi till Turkiet, följer slaviskt min countdown-app. 

19052014

 
Uddevallas nog syggaste människor var på bal i lördags. Alltså SÅ himla fina. 
Och jag är såklart väldigt taggad inför fredag då det är min tur med min baldejt nils och alla från Sinclair.  Kommer bli sååå kul, längtar. 
 
 

18052014

 
 
 
Igår hade min fina vän sitt efterlängtade 18 års kalas. Så bra kväll, alla va så goa och de va så kul att faktiskt få fira henne nu lite mer på riktigt. Hoppas att framförallt Amanda hade en bra kväll för det var hon verkligen värd. 

Idag är det ju sommar! så himla underbart. Fika och mat i solen här hemma och senare blir det gym med lisa. 
 

18052014


Förmiddagen bestod utav lunch och kaffe istan med Sofia och Kattis, vi drog sen vidare mot match i lane, efter det direkt till Agnebergs bal och sist men inte minst Amamdas 18 års party. Väldigt roligt, mycket folk. Och nu är jag  helt slut efter en fullspäckad dag. Natti på er 


15052014

10 favoriter
 
 
 
1. asos 2. Nelly.com 3. Acne 4. Le Speces 5. Hm 6. Hm 7. Hm 8. Le Speces 9.Hm 10.Zara
 

14052014

okej, det är bal nästa fredag och jag har INGEN aning om hur jag ska ha håret. Ska boka tid hos frisören idag för klippning och eventuell färgning, lite brunare, finare ombre. Men sedan var man ska ha för frisyr osv vet jag inteeeeeee. Några av dessa kanske hade varit något. enkelt men fint, och somrigt.

12052014

hahaha 
Har haft en fantastisk helg i stockholm med grabbarna, för himla kul. I fredags när vi kom fram sprang vi på stan och sen hängde vi hos tompa och becka, åt god mat och tog det lugnt. Lördagen var det ännu mera hänga på stan och sen gick vi på den sjukaste konserten jag varit på i hela mitt liv. ALLTSÅ justin timberlake.
På söndagen kan man säga att vi va ganska as trötta och sega. Satt och löste korsord på tåget hem och sov typ. ÄR så himla nöjd med denna helg killar, ni är så bra. 
 
 
 
 
 

08052014

 
Mina måsten på resa.
 
Packar packar packar inför Stockholm. Åker imorgon morgon, tidigt och jag är taggad som tusan. Kommer blir så himla kul att spendera helgen med mina pojkar, shoppa, bada, chilla och framförallt se justin timberlake. GALET vad vi har längtat efter denna helgen. 



06052014

Pappa fixade upp en ny hylla på mitt rum igår, och det blev ju fint. De finns lite små skaker att fixa här i mitt rum innan jag är helt nöjd, men det börjar iallafall lika någonting nu. 

Nationella idag gick nog helt okej, skrev på och gjorde mitt bästa helt enkelt, så får vi se hur långt det leder. Sedan var vi på badhuset på irdottslektonen, alla älskar. Tjenare i skogen va trött man blir av att vara där, trots att jag inte simmade alls mycket så somnade jag i soffan pang bums när jag kom hem, helt trött.
Längtar såååå mycket till helg nu, KAN det inte bli fredag NU så jag får åka till Sthlm med mina pojkar. 
 
 

05052014

 
Lång dag med en eftermiddag fylld utav otaliga försök till plugg och en tripp till gymmet. Engelska nationella skrivdel imorgon, känns ju sidådär när jag vet hur himla dålig jag är i ämnet, men man får kämpa på. Ska försöka plugga in lite annvändbara ord och sen göra mitt bästa, haha. 
 

04052014

 
Min vecka genom instagram. Skön vecka, mycket fika och soliga dagar. 
Följ mig : Viccan 
 
 
 
 
 

02052014

 
Mysig grillkväll igår hos filip som avslutades framför en film i soffan :)

Idag blir det förmiddagsplugg och sedan träffa lisa en sväng, så får vi se vad som hittas på. Den tjejen slutar ju aldrig överaska. 
 
 
 
 

02052014

Powerwalk med ett styckte atletisk lillsasyster en varm dag. 

 

01052014

 
Gårdagen spenderades ute i Anders sommarstuga med mina helt fantastiska vänner. ärligt, så himla sjukt bra. 
Vi åt och drack mycket gott och hade det super mysigt. Satt ute under våra filtar sent in på natten, frös, pratade och skrattade. Så himla nöjd över att jag fick dricka lemonad ur mina nya glas också, det tackar jag Becka, Johan, Olle och Anders för som stod i och fixade detta 
Så det var helt klart en oslagbar kväll med mina älsklingsmänniskor. 

RSS 2.0