När du går

Nu åker jag till Alingsås och träffar Johannes. Har verkligen saknat  honom ,så detta kommer bli sjukt mysigt. (Eftersom att blogg.se-appen inte fungerar så kommer  uppdateringen tyvärr inte vara på topp...)

vi hör ihop allihop för det är coolare.

Den ända bilden som alla kom med på. snyggt 
Har haft världens finaste eftermiddag med mina tjejor. Fika på snäckan och långprommenad. Vi var inne en sväng i stan och kollade nattsudden men det var rätt tråkigt även om det är det ända tillfället då det är mycket folk inne i stan. Sen drog vi hem till Hidings och kollade på fotboll, bakade kladdkaka och kollade på bilder från nyhem. 
 
 

några kvar att tycka om

Slapp dag massa sol och jordgubbar. Sommarn är bra den. Längtar sjukt mcyekt tills imorgon, då ska jag till alingsås. De kommer bli sjukt mysigt. Åh va mysigt. 
Nu drar jag ner till stan och fikar med Kattis, Maria och Rasse . Sen får vi se vart vi hamnar. Kanske blir ett kvällsdopp.
Skjortan är ny från Bikbok

with one word

Klänning Lindex//Kavaj Gina//Solglasögon Gina// Väska Thailand//

08.52

Bilder från igår. Nu drar jag och elsa till göteborg och shoppar, fikar och har det gött. 
 
 
 

In The Room Where You Sleep

Idag har jag solat solar solat med min lilla syster. Sjukt bra dag. 
Hon följde med mig ut och fotade lite också, mys. Just nu sitter vi och kollar på allsång på skansen, äter jordgubbar och kladdkaka. Tja, nu är det väl sommar. 
 

we can stop the universe with our heartbeats tonight

tja hur snyggt är inte detta? Hela bilden är ju snygg. Hon är snygg.  Angelcia blick
Idag är vädret typ kassst. Man vill bara sitta inne och gråta, kolla på gammla bilder från förra sommaren och se en film. Helst av allt vill jag nog sitta på tåget till Alingsås men det får inte bli förens på fredag. 
 

MIDSUMMER

 
Lite bilder från när vi firade midsommar på nyhem. Väldigt mysig dag måste jag säga. Jag och kattis blev till och med bjudna på midsommarlunch hos grannarna. Fina människor. Sedan drack vi cider och kollade på när allingsåsarna åt mat. haha. 
Egentligen skulle jag ju åkt ner till hasslö på torsdagen och firat midsommar där med släkten men jag stannade på nyhem vilket jag är väldigt glad över. Fin fin dag. 
 

NYHEM II

fler bilder från nyhem med mina underbara vänner från smålandstenar!
 

NYHEM I

nu är jag och katarina hemma från nyhem. Det har varit en helt sjuk vecka. Jag har fått så galet många nya vänner, jag har lärt känna många vänner bättre och har till och med gått och blivit väldigt kär. hehe. 
vi har redan bestämt oss för att dra på Hönö konferensen som är om ca 2 veckor tror jag och sedan så ska vi såklart resa runt med våra fritidskort och hälsa på alla! Här bodde jag och kattis. I en LITEN husvagn. Men mysigt var det.
 
 
 
 

All around the world



Nyhem är grymt och vi har det asgött. bra start på sommarlovet ! hoppas alla andra har haft ett fint sommarlov hittils !

lookbook

Snyggt från lookbook.nu
Befinner mig just nu på nyhem och har det underbart. Så sjukt roligt att träffa masa folk från unite och sådär. Livet är allt bra nu, och jag har hela sommarhen framför mig! Ha en bra dag !

Fråga och svar

No girl : Ärligt, kläder kan väl inte vara allt???

Haha nej verkligen inte, det finns sjukt myckte viktigare saker i livet. Men jag har det som intresse och tycker det är väldigt roligt. Så kläder är verkligen inte allt , men det är en del.

----------------------------------------------

Just nu är jag och Katarina i husbilenpå nyhem och har precis vaknat. Tycker sjukt synd om alla som se sovit i tält inatt för det har regnat så sjukt mycket. Idag är det dock sol vad det ser ut som så vi får nog ännu en fin dag här !


Zara Levererar

ZARA. jag älskar verkligen allt.

Highway

Denna asfina tishan hade jag på mig igårkväll när jag Amanda och nattis var och kollade på Mange makers . Det v verkligen jättekul, även om det kändes lite B. Jag gillar dem Asså. Vi drog även till skeppan en sväng , men det va typ inget att ha.. Haha

 

T-shirten är Amandas.

 


Sommarlov II

Klänning MQ, Väska JC, Armband Lindex, Örhänge Amandas,
Ikväll drar jag ner till stan och kollar mange makers med lite kompisar haha , sen blir det skepsviken en stund tror jag. Imorgon bär det av mot nyhem med Katarina ! Sommmmaaaarrrlooov

SOMMARLOV

oså va de det där med att bluda på alla bilder. jag och otto. vi kan.
Nu är grundskolan avklarad.  Har idag haft världens finaste skolavlutning. Myket skratt och tårar. Kommer sakna alla så SJUKT mycket. Hjälp , alla dessa år har gått så sjukt fort och jag har fått vänner för livet. De bästa vännerna man kan ha. Lyckligaste tjejen typ. Nu ligger ett gött sommarlov och gymnasiet framför. Detta blir ett äventyr !

Summer •

Hemkommen från ett mysigt läget med klassen. Vi har haft 3 riktigt fina dagar i Vänersborg , de är sjukt att detta var det sista vi gjorde tillsammans ! Imorgon är det skolavslutning. Tiden har gått sjukt fort och jag kommer sakna min klass väldigt mycket. Just nu sitter jag hos Amanda och fixar naglar inför morgondagen. Ha det fint. Ha det fiiiint


in love with fashion

Inspiration från inlovewithfashion.com


Mirror

Klassresan är helt okej hittills. Vissa saker är bra vissa är mindre bra , men vi hoppas få ordning på allt imorgon och att denna resan ändå slutar bra;)
Just nu har jag och några fina vänner varg nere vid sjön och kollat läget , myyyss


Detaljer

Idag drar hela 9c på klassresa . Tjoho. Vi har köpt mat och planerat allt så nu hoppas vi att denna resan blir riktigt rolig ! Därför kanske inte uppdateringen är på topp tills på torsdag. Ha det bra !


last time

I medgång och i motgång.. vi stöttar sverige. Var en viking.
Haha spännande match ikväll. Tyvärr inte jättebra men jag kan inte annat än att tycka synd om spelarna som inte lyckas få in bollen i mål. Är jag för snäll då kanske ?
Drog ut till torp en sväng förrut iallafall fick med mig en vit topp och ett par nya solglasögon eftersom att mina tidigare i samma modell gick sönder i väskan.
Top 59:- Solglasögon 59:- GINA TRICOT

part of it


Byxor Gina, Skärp Bikbok, Linne Ullared,Väska Wera Stockholm,


Sissta riktiga skoldagen i grundskolan har precis genomförts. Även om det betydde att det var film på alla lektioner... I eftemiddag drar jag till stan och handlar mat till klassresan med Sara och Amanda. Vi är snälla som tar så mycket ansvar tycker jag. Kanske tar en sväng till torp med mor lite senare också.

sometimes when it rains

Denna klänningen hade jag tänkt ha på skolavslutnignen ! kollade på den innan balen och funderade på att köpa den, men eftersom att Cornelia hade en likadan fast i rosa på balen så avstod jag. Men häromdagen när jag kollade på den igen så bestämde jag mig för att köpa den till skolavslutningen och midsommar men såklart var den slut. Så mormor åkte land och rike runt (stenungsund haha) och hittade den i min storlek, för halva priset. Min mormor är underbar och jag är glad.
MQ 250 kr

10-06-12

Har haft två maxade dagar med mina fina tjejer i slävik. Sjukt mysigt, mycket skratt och MAT/FIKA/GODIS. Men det är det vi gillar... Smällisar. Vi fick änna dra ner till gymmet när vi kom hem för att bränna bort lite godis.

exclusive

Idag packar jag lisa, amanda och tilda väskan och drar till fågelviken. Vi ska sova i lisas båt, grilla och bara ha det gött. De är så det ska vara och jag är as taggad , jag tror det blir kul !
Collage - Ginatricot.se
Gina tricot ''Exclusive Collection'' är faktiskt inte att leka med. Mycket snyggt , hoppas att få köpt någonting av detta imorgon i göteborg.


Lina om aldrig ensam:
Hur sätter du bilden så att det blir dubbelt?? Va för program använder du? :) 
Fin blogg!!

Hej ! Förr använde jag mig av picnik.com men efter att den sidan la ner så har jag hittat en ny som heter picmonkey.com. Exakt samma som picnik fast ett annat namn haha ... Så jag använder mig av den sidan. Först flippar jag bilden så att den blir spegelvänd och sedan lägger jag ihop bilderna i ett collage. De kasnke låter avancerat men är otroligt lätt när man förstår !
tack så mycket ! :)



dr.martens i vitt.

Skolan idag var soft. Film och planerring av klassresa typ hela dan. Haha en av lärarna hade sagt att vi skulle ha matte prov idag men inte på vad. Så ingen hade övat och när vi fick provet så började alla skriva och han sa till oss flera gånger att läsa igenom provet innan vi började, men det var väll självklart att nästan ingen gjorde det. För på sista frågan stod det typ gå och riv provet och släng det. sätt dig på din plats. nu är du klar. KUL grej.
Efter skolan drog jag till Amanda och åt tårtrester sedan gårdagens student, goooottt. Nu drar jag till Amanda f och käkar tacos. fett go dag. smällis...
är inte vita, låga dr.martens typ as snyggt nu i sommar? jag vill ha
inspiration från ebba zingmark
EBBA ZINGMARK

juni-sommar-shorts

Har mina nya shorts på mig idag. Införskaffades i måndags(?) och är asnöjd ! Det är dock itne varmt idag, men det är juni, och då är det sommar. och då ska man ha shorts.
Shorts, Gina    Linne,Topshop    solglasögon,Lindex(2årsen)   klocka,ur&penn   Armband,guldfynd(gamalt)

aldrig ensam

Såhär jag har sett ut på ett ungefär idag under studenten. Kasst att jag inte hade någon passande klänning. Jaja, mormor har fixat en till mig som jag ska ha på skolavslutningen ,det blir bra!
Lång skjorta,Bikbok  Väst,Gina  T-shirt/linne,Topshop

STUDENT STUDENT

Dagen har varit fullspäckad av massa stundentfirande här och där. Det är verkligen otroligt roligt att se alla så glada och lyckliga. Drog hem till Maria, Anton och till sist sofia för att fira lite extra efteråt. Tjena va mycket mat det blev. Godis och mat i mängder. hehe.. Sort grattis till Alla som tagit studenten idag. tänk år 2015. då är det min tur. Längtar ihjäl mig!

SENILSNÖRET

Var ute på torp med mamma tidigare idag. Letade present till Sofia och Maria som tar studenten imorgon. Kikade runt lite och ni vet ju hur det blir, man kollar på mycket annat. Ja, vi bestämde oss för present till dem, kan dock inte skriva vad eftersom att de kanske läser här nu och då blir det ju dumt. Jag hittade iallafall senilsnöre/kedja till mina solglajor. Lite sent, men bättre sent än aldrig. Jag tycker det håller denna sommarn med.
30 kr på lindex
Drog även ut med pappa till rimnershallen runt sju. Okej detta e pinsamt men som många vet så kan jag verkligen inte hoppa höjdhopp. MEN nu har jag tränat så imorgon ska jag visa Buren vad jag går för...hehe.. nja

vad är väl en bal på slottet?

Några bilder från fin fina balen den 1 juni. Å vilken fin kväll det var. Sjukt trevligt och mysigt var det! Kommer verkligen sakna alla 9:or

white summer

ÅH jag dog när jag såg detta på Lisa Olssons blogg.
Perfekt enligt mig. Shit va jag vill ha de dära byxorna, Väskan och hennes hår.

stay with me

HEJ OCH HÅ.
Nu kör vi igen ! Har en hel sommar framför mig och jag är supertaggad, så här kommer ni få se en hel del sommarbilder. Även inspiration, outfits, Inredning, Musik och allt annat som faller mig in. Jag tror det blir kul! sjukt bra grej.
Weheartit.com

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0