under my shades

Morfar plockade fram varsitt par RayBan till mig och Elsa idag när vi kom hem till dem. Trevligt, det säger man ju inte nej till ! 
 
Har varit i Göteborg hela dagen, åkte hemifrån vid 9.30 i morse för att hinna till kyrkan klockan 11. Efter mötet gick iv på stan ett tag och sen hem till mormor och morfar för att äta massa mat. JAg sova här inatt och imoron blir det fika med en vän och sen lite shopping med mormor och syster. Puss

förblindade, förtrollade

 
Vit och grå idag. 
T-shirt från gina, Byxor - dr.demin, glajor från gina, klocka från ur och penn. 
 
Uppdateringen här på bloggen har ju varit rätt kass det senaste. Beror på att nätvärket fortfarande inte fungerar. Men idag kom jag på den genialiska iden att internetdela med mammas telefon och de funkar ju bättre än innan . Fantastsikt. Nu drar jag ner till stan och kollar passionsspelet på torget. Åh, förra året vid denna tiden var det 20 gradet och sol. jag tog moppen ner till stan, i SHORTS?!? ofta ens. 
Idag blir det varken moppe eller shorts. 
 

Radioactive

Jag gillade verkligen min silvriga klocka, och så krossades glaset under unite i vintras.himla skit lixom. Men igår, så tog min mamma tag i det oh köpte mig en nu, precis lika dan. Åh , ofta den ens fanns kvar lixom? två år senare. Kanske bara är jag som tycker den e snygg. hehe.. 
aja, känns sjukt gött att ha en ny iallafall! 

Dina ögon ändrar färg i mörkret

Internet här hemma är helt lagg. Pappa ska fixa det eller köpa ett nytt nu TIÖL helgen men så länge får jag klara mig med mobilen, som har så sjukt dåligt internet.
En dag kvar i skolan innan lov. Åh skönt. Sen blir det ett slappt lov, bara massa kompishäng , mat , Göteborg och film!
Min amanda är i USA nu också. Åh va avundsjuk jag är. Hoppas hon har de så sjukt bra, njuter och solar. Hade ju inte suttit fel med en resa till Florida lixom.


One night to be confused


ZEBRAAAH

Fick ett par Zebra brallor av kusinerna på släktakalset. Hur balla. ? hade dem på mig igårkväll och kände mig rätt cool, även om jag frågade lovisa ett antal gånger om jag fakttiskt inte såg konstig ut i dem. men gillar dom starkt asså. Mmmums. Fick även spotify premium för ett helt år av Rebecca och Marcus. Asså de är ju HELT gött. slippa reklam och skit. nej åååh va gött. 

Musik Direkt

 
 
Var ju på musim direkt igår kväll med lovisa! Sjukt nice. 
Bra musik, gött folk. Jens & Nils var med os tävlade och gick självklart vidare till nästa deltävling. Så sjukt kul och så fruktansvärt duktiga. waaaa
 

plastic

Fanny lyckmans kollektion "fanny lyckman for Estradeur" släpptes idag på nelly.com. 
Mycket snygga grejer tycker jag. Dock gillar jag allra bäst denna plastbagen om man kan kalla den det. Och de vita platform skorna, hur balla? tightsen, vita skinjackan och tröjan med kedjor. Vill ha . 
 

STRIPES

 
STRIPES
 
 
 
Mycket stripes till våren, de e nice. 

All your gold

Sjukt trött tjej, seg spanskalektion. Ont i halsen och har sånglektion, vi får ju se hur det går. Ikväll blir det gym med Amanda och plugg. Hoppas ni får en fin dag vänner. 
 
Vill bara tipsa alla om att lyssna på Justin Timberlakes senaste album  Sjukt bra. Asså

Cheap Monday

Har haft elsas chep monday linne dagen till ära. jag tröttnar på allt svart men ändå är det de ända jag ahr på mig. Asså så sjukt tråkigt nu. vill ha värme. Idag var jag nära på att börja grina av snön, kylan och blåsten när jag gick hem från bussen, ville bara gå i ide. Men jag ska nog klara mig, 
 
sjukt taggad inför morgondagens skola. kommer bli riktigt kul, håller på med ett mini-projekt som jag taggar till tusen- Kommer bli grymt. 

Spaceship Coupe

 
fick hem min Celine paris t.shirt idag. ÅH. jag gillar den. Synd att den va one size så man inte fick välja men jag ska försöka dra i den så den blir lite större. Sedan luktar den nytillverkadtisha.se så nu måste den tvättas på direkten. Sjukt ändå att jag fick fri frakt ifrån Hongkong?borde de itne kosta typ 50 mil. 
Ska typ beställa mer därifrån, snygga grejer ju. Tog dock typ 2 veckor att få hem den men vad gör det. den som väntar på något gott. 
 
 
Aja , 150 kr kostade denna och jag köpte den härifrån 
 
 

Shoes

 
SHOES. &otherstories
 
 
Ett par sådana här skor ska jag köpa mig snarast. sedan kommer jag använda dom hela sommaren, och vet ni va. jag skiter i om jag blir lång. 
 
Idag har jag hängt med sara och pluggat inför gemuprovet imorgon. Sjukt slapp dag, och tro det eller ej men jag längtar till skola imorogn. kaske inte lektioner, men resten. 

It's like you are my mirror

Detta är jag idag. Inget speciellt. men tror inte jag är den ända som börjar tröttna på kyla, snö och vinter. Snälla, sommar, eller iallafall vår nu. 
Ikväll blir det hem hemma hos söderlund med lite folk. film, mat och gött häng blir det. Så sukt gött att vi är lediga imorogn med, åh. 

mycket vill ha mer de är så vi bygger problem

Har fotat lite med två grymma tjejer idag. Sjukt fina asså. båda två. 
Tycker om er till max. kör skit. 

för sent

Jag idag. Har så himla brådis. Måste slänga i mig mat och sen dra till vargön ! ha en fin kväll !
NU E DE HELG VÄNNER: party.

bara en liten gnista

 
Har tagit så sjukt lång tid att få dessa bilderna att bli bra. Asså herre gud, orkar inte. Ni vet när man har kämpat så sjukt mycket och så laddar man upp dem, nej men då är de väll helt suddiga. 
Aja , detta har jag på mig idag. Tänkte ha kjol i morse men mamma blev arg när hon såg mig gå runt i kjol och tights när de var 20 minus. så jag fick helt enkelt byta. 
 


Fick en fråga igår om vilka som är de tre sötaste killarna på Sinclair. haha , söt person som frågar. 
Jo men, de är lite svårt. alla är söta... eller?.. asså , sune är ju helt klart sötast. 
 

Round

 
round round round
 
 
Elsa och jag köpte igår oss var sitt par runda brillor från Gina. Så tänkte vi att vi kunde låna av varandra ! 
79:- styck. sjukt värt. 
Vadå att jag har fastat för runda. 

jag kommer älska dig när jorden gått under

 
Håkan släppte idag sin nya singel. ÅH, jag längtar så mycket till signering och konsertern på slottskogsvallen. kommer bli episkt. Håkan kommer aldrig dö .nej. 

BOY LONDON

 

KIKO

fick ett lipsyl/läppglans och en beauty spray av mamma ifrån mialo. Snällt tycker jag . 
 

Details

Har haft lillayrrans gråa t-shit med rosa och neongula pluppar, prickar eller vad man ska kalla det, på mig idag. Sjukt soft dag i skolan. Slutade efter Historian klockan 14.00 och engelskan utgick. så de va skönt, sådär på min namnsdag ! hehe .. Visste det knappt själv i morse. Mamma kom iallafall hem ifrån Milano precis så nu ställs allt till rätta här hemma. Ni vet hur det kan bli några dagar utan mamma i huset. 
Så nu blir det riktig mat och en kväll med spanksa plugg. Ha en fin dag !

Puerto rico

 

Saknar.
Hoppas på att mamma och pappa snart bokar en resa till värmen. 
 Hade inte suttit helt fel iallafall
 
 

Watching the world in your eyes

Hemma hos mormor och morfar med mina fina systrar. Sprang på förlundatorg en stund men hittade inte någinting alls att köpa. Så jag får väll spara pengarna tills jag hittar något! 
Snart blir det god mat och en slapp eftermiddag. Hoppas ni har haft en fin helg ! 

& other stories

 
WAAAA:...
 
 
Ny öppnad "systerkedja" till hm som har fått in så mycket snyggt. Ville bara beställa allt när jag kollade igenom webbshoppen - stories.com 
 
kolla in skorna typ. DÖR
 

Because of you

 
Fullt ös hela dagen. Upp vid 6 , åkte ner till stan vid 8. Fixade mig lite, tog de lugnt och sen ut till torp. Vid 13.00 var det modevisning. Sjukt kul var det. Nice att få gå där och vara lite cool typ. 
Hade sånhär waterfall fläta som fina Ester gjorde på mig. Har satt upp håret i en bulle på bilderna men har udner dagen haft hängande hår. Just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar, ikväll blir det mellokväll för hela slanten ( heja Robin och anton väll) och imorgon en dag på stan ! Ha en fin kväll finaste ni. 

Weak made strong

Nya brillorna från ebay, vet inte riktigt vad jag tycker ännu, men kommer säkert bli en favorit i sommar.
24kr är ju inget att snacka om. Kommer nog beställa fler.


13.01 08.03

Sitter i skolan och hänger med Anders, väntar på att Lovisa ska sluta. Snart ska vi ner till stan och kolla på teater. Blir nog helt okej. Badhuset är avklarat också. Känns otroligt skönt,


You are the only exception

Kjol Bikbok // t-shirt Gina //Skor nike // Väska Hm// Brillor Gina//
 
Ganska enkel idag. Rätt skönt. Och idag är det typ vår. Blå himmel, strålande sol och solglasögon.UNDERBART.  Imorogn ska vi till badhuset med klassen- mindre ku. och jag vet inte vad jag ska ha för bikini. Vill beställa en från hm, men så har jag ju presentkort där så känns sjukt ovärt att köpa på hemsidan, för de går inte att betala med presentkort via internet eller, någon som vet? 

Under kontroll

Fotas, äter, hänger. Har gått första modevisningen och de gick ju bra. Så ikväll klockan 18.30 Drar vi igång sista visningen. Sjukt trevlig dag ! Bättre bilder ifrån idag får ni se när jag fått dem av Amandas pojkvän som är fotograf för dagen.


värsta mycket blommor

Kollade igenom i arkivet och upptäckte att de va då fasligt mycket bilder på olika slags blommor. Men jag antar att jag gillar det. Ganska fina bilder, o blommor. 
 
Asså Sjukkkttt taggad tjej. Imorgon är det modevisning på östabo ! kom och kolla kom o kolla, hade vart sjukt kul att se er där tycker jag. Jag ska ha på mig ett par siden shorts och en siden topp som amanda har sytt och sen ska jag bli sylad av sylisterna. Kommer bli vääligt roligt, och nervöst. Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken, ta en apelsin och sen sova. Ha en fin kväll !

University

sprang på torp efter skolan med lovisa och införskaffade mig lite nytt. Bland annat tröjan på bild, som jag älskar. Blir grym till somamren med mina vita nikeskor och guldsmycken. Gina tricot 249:-

The perfect prom dress

Kanske inte har berättat det, men jag ska gå på östrabos bal i maj ! Blev bjuden av en väldigt go vän vid namn Benjamin och de tackar man ju inte nej till ! så himla kul att han frågade mig :) 
så nu håller jag på att letar som en GALNING efter en klänning som jag skulle kunna ha. Som ni kanske förstår Ska jag ju kanske inte köpa mig värstaste värsta klänningen men jag vill ha en enkel, fin lång. 
Det är ju bara så sjukt svårt , för det finns miljarders miljoners olika modeller, färger längder. Ska jag ha släp? pärlor? fluff?  Ja. Så letandet fortsätter.  
Om ni har något litet förslag kan ni alltid länka det till mig. För lite hjälp sitter inte fel !
 
 
 
 

And it hurts with every heartbeat

 



 

tonight

Har haft en asmysig mellokväll med lisa och amanda. Trevligt. Helt rätt att anton och Robin gick till final. 
Sedan har jag hjälpt lillsyrran lite med plugg. DE är inte lätt alltid. Imorgon drar hon och jag troligtvis till göteborg och shoppar lite. Tar det lugnt och myser ! Hoppas ni har haft en fin daG
 

RSS 2.0