31102012

 
 

bay view

Vit klänning- fått av olivia men är från Asos.  
 
Internet här på hotellet är helt bedrövligt. under all kritik. Ibland går det inte att ens öppna safari och ibland går det att kolla solsidan med HQ. det är jättekonstigt. Så vi får ta vara på de stunderna då de faktiskt fungerar. Idag ser ut att bli en molnig dag men vi får hoppas att de spricket upp längre fram. Hoppas ni har det bra i Sweden. 
 
 
 
 

en la playa

Fint väder idag. Så underbart ! Lite bränd och sådär... men de är kul
Nu blir det mat för hela slanten och sen en kvällsprommnad ! 

when it rains

 

//Shorts Gamla från Bikbok // T-shirt Gina // Väska HM// Armband fått av olivia//solglasögon Bikbok//
 

Sjukt tråkig dag idag. Har varit moln och regn hela dagen. Så surt. Vi gick till shopping centret en stund, sjukt mycket billga grejer. Elsa köpte en ny parfyn för halva priset, bra grej. 
Nu ska vi kolla solsidan och sen helenius hörna ! godnatt

 

let it go

Gick till Amadores igårkväll. Har hört att den stranden ska vara så himlans fin, dock var det så mörkt att det var lite svårt att se hur stranden ser ut i dagsljus. om man säger så. 
Men det jag såg var ju fint.. 
Så någon dag ska vi väll dra dit och vara där en heldag. 
Idag får vi se om solen sticker fram bakom mlonen, den gjorde ju det igår så vi hoppas den gör det idag med. 
 
 

where are you now


Klänning Topshop//Väska Kapphal

en gång var du bara min

 

Världens finaste.
Har ätit god mat nere på restaurangen. Med toppad efterätt. Glass och frukt i solnedgången. Nu ska jag sova efter en låååååång dag. 
 

vi är här.

Åh, jag älskar detta. att vara här. värmen. Så sjukt gött när man känner att man svettas av att ha shorts och linne. då är det bra.  
Shorts - Levis olivias.// Linne- veromoda,// skärp-gammalt, fått av mormor. //Spetstop-Bikbok,// väska-HM.//Brillor - Bikbok.// Smycken- Ur och penn klocka+ mammas gamla ring. 
 
Imorgon blir det sola bada. äta träna. 

som julafton. två månader för tidigt.

Stora syster kom hit med masssaa fina grejer. Jenas, tröjor. smycken och skor som hon inte vill ha. åh blir så glad. Sen ska jag få låna hennes asbra shorts. Så nu är jag nääästan färdigpackad för morgondagen. Hoppas att vädret itne blir så dåligt som det ser ut att de ska bli. Be för vädret. säger jag bara. För bättre kan de bli. 
Amen. Ska försöka blogga så mycket som möjligt ifrån puerto rico och hoppas på fritt wifi på hotellet, men de är ju alltid de som är så spännande att se om de är. Ha en fin kväll ! pusssss

jag minns mitt rum i ditt häjra

 

Min nya kappa ifrån Wera stockholm. Vita jenas - dr.demin Halsduk-Monki
Jag vet att bilderna inte är alls bra. 
 
Nu ska jag pluggggaaa. och äta mat. och packa. Åh , imorgon har jag prov i gemu. och jag måste verkligen öva på gehör. Ja och de är så svårt tycker ja. imorgon kommer storasyster hit med jenasshorts till mig som jag ska låna till puerto rico. och så ska jag coh elsa ut till torp och köpa nya solglasögon ! ja det närmar sig verkligen. 

 

När inga sorger finns kvar vad blir vi då lyckliga av

Har haft spanska prov. Gick rätt bra. Tror jag. I eftermiddag ska jag plugga, packa och plugga typ.


we just buy and we wear The plastic version of Love, hope, understanding But we can't survive on candy

har börjat småpacka. två skoldagar kvar, sen drar jag. Åh är dock lite smått ledsen över att jag missar fredag i skolan, haloween party hela dagen typ. med massa skoj och GODIS. den dagen på året vi får godis, och jag missar det. hur kan det hända ens ? 
Ja det ska iallafall bli fruktansvärt skönt komma iväg en vecka, träna, sola , äta mat och shoppa.
 

 
 

Move dust through the light

lolthatsme.tumblr.com
 
 
Asså hur kul är inte detta. kan skratta hur mycket som helst, ännu mer när jag är trött.
Jag och kattis hade jätteroligt åt några sånnahär när vi åkte till smålandsstenar. Speciellt denna katten + en get som jag inte hittade. Nu ska jag plugga lite , sen sova. Ha en fin kväll ! 

i drömmen gör du som du behagar

Lite småkrafs jag skulle vilja ha. Typ , gärna snart. från gina
 
Nu har projektveckan i skolan börjat ! alla treor är i fullgång med deras arbeten och vi yngre elever får gå runt och kika på alla dessa. idag var jag på Henrik, Esters, josefines och nils arbete. grät typ , så bra. Så hiiimla duktiga
Åh idag är det bara 4 dagar kvar tills jag åker till puerto rico. Å de ska bli skönt. 
Men de är bara att kämpa på det sista nu , sen är det en vecka fullt med hårt slappande. 
 

Girl on fire

Sitter På tåget med Kattis och fille påväg hem ifrån smålandsstenar. Mötte upp den gamla vännen i Borås och nu sitter vi här och har det ytterst trevligt.
Har iallafall haft en väldigt bra helg med väldigt bra männskor. Älskar dom av Hela hjärtat. Imorgon börjar skolans sista vecka innan lov och på fredag åker jag till puerto rico. Åh . Skönt.


att tycka om.

Är med mina underbara. vänner. Gosar, snart kebabbpizzapå schemat. åh, om livet alltid var såhär.
tycker om dom så sjukt mycket så det är inte sant.

I'm not saying it was your fault Although you could have done more

Nu är det packat och biljetterna är köpta. imorgon drar jag och kattis till smålandsstenar. Ska bli sjuuukt trevligt, mysigt och bra. Gissar på succé.
har mycket plugg så de 4 timmarna som väntar på tåget, både dit och hem kommer bli pluggparty med kattis. 
nu ska jag sova. Godnatt.
 
 

dimonds

Har pluggat hela dagen efter skolan, imrogon har vi spanska prov, därför ingen uppdatering. 
Idag blev fastställt att jag och kattis åker till smålandsstenar till helgen. De ska verkligen bli skitkul !
Nu ska jag sova. Godnatt
 
Dessa örhängena från hm ska införskaffas snarast.  
om dom fortfarande finns kvar, vill säga...
as balla. iallafalll
 

PEARLS

PEARLS
Tycker de är så himla roligt att både lindex och cubus har fått in lite plagg med pärldetaljer. Åh det är ju sjukt snyggt, byxorna är en favorit.
 

Var nere och tränade med Amanda och hennes mamma förrut. Shit va jobbigt de var. Men så sjukt gött. Måste ta tag i träningen nu igen. Inte för att jag har något riktigt mål men för att jag märker själv att jag faktiskt mår bättre av det. Nu ska jag kolla lite på tv och sen städa mitt rum och plugga ! ha en fin kväll 
 
 
 

Lana del rey

Denna tjejen är ju bara fööör cool. och snygg. och väldigt egen. Det konstaterade jag och min vän olle för ett tag sedan. och det gillar jag. Nu har man iallafall sett henne överallt i alla Hm butiker. och det är ju en fröjd för ögat .. haha. Bra musik gör hon också. 
LANA DEL REY - HM
Inställd spanska lektion idag på morgonen vilket för mig innbar lite sovmorgon. Åh. Men nu ska jag snart ta bussen in till stan och gå mot skolan. Ska spela upp heart of gold idag på Ensemble lektionen, och den är lite svår för två tjejer att sjunga , så det blir en härlig utmaning. Och så ska jag hålla tal på svenskan. Men idag blir nog en bra dag ! 

make it last forever

De nya skorna som jag och mamma kommer att försöka dela på. Men de ska nog gå bra. Blir nog riktigt fina till hösten/ Vintern. Från Din Sko

kom till mig med allting som du har

Har varit en heldag med lillasyster och mamma i göteborg idag. Lite tråkigt höstväder och sådär men det var ändå riktigt mysgt. Var även och hälsade på storasyster olivia på det nya jobbet och sådär. 
Har köpt mig en ny kappa från Wera-Stockholm som jag ÄLSKAR, sen ett par skor som jag och mamma ska dela på och ett par vita dr.demin jeans. Visst, lite sent att köpa vita byxor nu när de är höst tänker ni men jag kände att det funkar till hösten med. Så blir det inte allt för svart. Nu ska jag plugga inför spanska prov på måndag 

I know that he knows

Fick hem min ursnygga HANSAM tygkasse idag, Beställde den när jag var på Båten för ett tag sen och fick hem den på posten idag. Åh. Kommer användas flitigt.sjukt bra band annars! lyssna på dem på Spotify eller något !
Kostar runt 100 :-till 150:- tror jag ..  
 
 

Drive you Crazy if you let it

Var på bryggan en stund ikväll, lyssnade på två sjukt bra band ifrån skolan plus ett annat band från göööteborg.
Väldigt trevlig kväll. Bra musik och härligt folk.


she moves in her own way

Gina Tricot har fått in masssaa skor det senaste. Tycker att vissa är snygga och vissa mindre snygga, men tycker iallafall att det är kul att de utvidgat deras sortimet om man kan säga så. Här ser ni iallafall alla skorna .., 
 
 
Sitter i skolan och har precis haft gitarrlektion. Snart är det GEMU och sedan ä dagens sista lektion på östrabo där vi ska lyssna på någon författare. Så de blir en ganska lugn dag. Sköööönt det. menar jag - 
 
 

fin kväll.

Fin lite kylig kväll. äntligen har det slutat regna. Sitter och nötar in ensemble låten vi ska spela upp på måndag + sångläxan till imorgon. Hjälper lillasyrran med lite matte o sådär. Nu ska jag nog hoppa i min nya mjukisdress och ta det lugnt resten av kvällen. Känner mig så sjukt deppig. vet inte vad som hänt. Burkarintevarasåhärtråkig. 
 

 

tokig tisdag.

 
hänger med mina underbara vänner som jag tycker om väääääldigt mycket. bästa.
och idag utgår historia lektionen så vi har bara engelska kvar. de är underbart. tycker jag. 
nu är det lunch. 
 

into what you where once

Typ detta har jag på mig idag. till en vippad kjol. Mysigt hösigt.
Nu drar jag till skolan! 

ur balans

 
Byxor- Gina, Väska- Hm , Halsduk - Monki, T-shirt - Gina, Jacka - Gina, Skärp - Fått av mormor. 
 
Byxorna(299:-)väskan(199:- och halsduken(150:-) införskaffades i göteborg i helgen. För övrigt en otroligt mysig helg med mormor, morfar och elsa.
Kom hem ifrån skolan för en stund sedan, sitter för tillfället och skypar med olle- KUUL. 
Snart ska jag väl plugga lite och sen duschaaa. Ha en fiin kväll.
 

Change is gonna come

Tog tåget till Göteborg i morse med bland annat tilda och nattis. Väl framme i göteborg köre de på flashmobm jag fick äran att filma och passa alla väskor. Sjukt duktiga var dem iallafall, sjukt braaaa! Strosade runt med mormor på stan en stund, köpte två halsdukar och kollade på kappor. Nu sitter jag hemms hos mormor och morfar. Har precis ätit mat och vi ska snart åka och hämta elsa på stationen. Åh varför är det alltid så mysigt att vara hos mormor och morfar. Vardagslyx. 
 

vad mysigt

Precis hemkommen ifrån en urmysig kväll hemma hos goa amanda med, tilda, nattis, sara, jennifer, sanna och såklart amanda. sen kom även bea efter ett litet tag. beställde pizza, kollade på x-factor och hade det allmänt gött. Nu ska jag sova och imorgon drar jag till göteborg. Det ska bland annat vara någon flashmob på stan som danstreorna på våran skolan ska genomföra med ettor och tvåor som jag har fattat det. Sen ska jag shoppa med mormor. De blir nog häääärligt! sovgott

höst på min planet

Röda och gula löv över allt. Hur göööttt. 
Riktigt njöööt idag när solen lyste också. Ja fint. 
Ikväll är det tjejmys hos amanda med gammla 9c gänget. Ska bli riikkitigt riktigt mysigt. Saknar dom mycket , så pizza, godis och fika blir det.  den ultimata kvällen för oss ! 

smile on your face.

Detta är så sjukt bra. Börjar gråta tror jag. Simon issa asså vilken kille. 
 
 
 
 
 

it will rain

Kort skoldag. As go, utan lektioner. Efter skolan drog jag till stan och köpte gitarr fodral och sen till lisa och bakade bullar. Vi var ute på torp en sväng och sen kollade vi på bonde söker fru , då vi såklart åt våra fantastiska bullar. de ägde. kasst bloggande det senaste. men har mycket annat att göra. tyvärr. Ska försöka bli bättre ! ha de bra !

Spectrum

Nu har det regnat 3 dagar i rad. är anna lite trött på det nu. Men träden är ju fina, och det är ändå kul att kunna  ta på sig en skinnjacka och halsduk på morgonen. Så , hösten är ju ändå mysig. Imorogn är det Temadag i skolan, vilket innebär - inga vanliga lektioner. skönt. Nu ska jag försöka sätta min gitarr läxa en sista gång ! ha en fin kväll !

ur arkivet



 
Några favoritbilder ut arkivet såhär en måndagskväll. Har varit med kattis i eftermiddag. Spelat in en grattisfilm till vår kära vävn josef. Sen har jag kollat på X-factor , och nu ska jag läsa min bok. 
Ha en fin kväll !

nu är det höst

höst
 
Vill ha en gul mössa.Sjukt fint till höstig svart outfit.... 
 
Sitter i skolan. Snart börjar spanksan. Nu börjar en ny vecka i skolan att kämpa igenom, Ny månad, men det blir kul ! Tjoho 

RSS 2.0