kom till mig med allting som du har

Har varit en heldag med lillasyster och mamma i göteborg idag. Lite tråkigt höstväder och sådär men det var ändå riktigt mysgt. Var även och hälsade på storasyster olivia på det nya jobbet och sådär. 
Har köpt mig en ny kappa från Wera-Stockholm som jag ÄLSKAR, sen ett par skor som jag och mamma ska dela på och ett par vita dr.demin jeans. Visst, lite sent att köpa vita byxor nu när de är höst tänker ni men jag kände att det funkar till hösten med. Så blir det inte allt för svart. Nu ska jag plugga inför spanska prov på måndag 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar storasöz med då?

Svar: Hon jobbar i en nyöppnad klädersaffär(hur säger man?) i göteborg !
viccan.webblogg.se

2012-10-14 @ 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0