31082014

 
Gosi nisse som sover hos mig på helgmornarna. 

Hjälp de e svårt att få ihop bloggandet och jobb och skola och vänner och pojkvän haha. 
Men det är skönt att leva, och att vara tillbaka i skolan. Sista året och de käns som vårt år, det blir storslaget. 
Hela min helg har spenderats på Uddevalla solid sound. Härlig festival med över lag bra artister.
Gött häng och trevliga stunder. Helt Nöjd!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra en ritkig uppfräshning efter festivalens bravader , Ciao!


24082014

 
 
 
Bilder från resan till spaninen. 

Legat i sängen och mölat halstabletter idag. Va visst på kräftskiva hos olsson i fredags lite halvt sjuk. Vi skrek nog en del och igår var jag ganska hes. Problemet liggrr väl i att jag då igår försökte sjunga ett x antal gånger och idag vaknade jag upp helt utan röst och feber på det. checkt. 
Hamnade då på swefilmer och har sedan dess kollat film resten av dagen. Har bland annat sett The other woman och EUW(!!!!!!) va snygg och grym cameron diaz är i den filmen 
 

19082014






En liten enkel outfit från Spanien. 

Sitter hos frisören och väntar på klippning. Skönt att få det gjort innan skolan börjar imorgon. Det är ju något så fruktansvärt tråkigt väder här i Sverige, redan trött på det. 

19082014

Ett utav mina absoult finaste sommarminnen. Sol och bad i gbg med elsa och amanda som avslutades med mat hos mormor och morfar. Gryyyym dag. 
 
Kom hem ifrån Spaninen igår. Åh va skönt det var med en vecka heeeelt ledig. Underbart att vara utvilad och iallafall lite solbränd. Om en månad åker jag tillbaks dit igen för att få lite sol när hösten har börjat smyga sig på haha. 
 
 
 
 

11082014





Maggio







Det var way out west. Lördagskväll, festivalens sista dag och jag och Olle tog en spontantripp dit för att få se Maggio och Röyksopp & Robyn . Ångrar inte en sekund utav det. Framför allt Robyn har jag väntat på att få se SÅ länge. Och ja va SÅ nöjd. 
Efter konserterna satt jag och Olle på Olivias balkong med utsikt över hela Göteborg och snackade, länge och väl. 
Så glad att Olle klararav mina spontanryck och hänger med mig på sånthär. 

08082014


 
Throwback - Turkiet 2012

Denna resan kan vara något av det bästa jag gjort. Spendera tid med systrarna kusinerna och mormor och morfar, en hel vecka med strålande sol var en DRÖM.
På måndag bär det av igen, mot Spanien. Tråkigt nog utan William och Olivia men det lär bli en grym resa, vädret ser ut att bli fantastiskt och då kan ju inget stoppa oss. Åh ska bli så skönt efter ALLT detta jobbande. 

Imorgon drar jag och Olle till way out west under kvällen för att se Robyn och Maggio. Åh ska bli så kul! 

08082014


Denna jackan från Filippa k blir helt perfekt till hösten men en gosig tröja under. Har kollat på den redan sedan i våras men då var den lite för dyr för att jag ens skulle fundera på att köpa den. Nu hittade jag den på mq med 70% och då fick dena följa med hem.
Nu väntar en långdag med jobb och sen ej skön kväll hemma, puss 



07082014



Härliga trion. Gillar mycket



Finaste Elsa

Här om dagen drog vi ut med familjen (-Olivia) till hamburgsund för att hälsa på familjen gyllensten som hyr segelbåt denna veckan. Vi käkade lite pizza, åkte ut med färjan till Hamburgö och spelade kort nere i båten senare på kvällen. En helt perfekt sommarkväll



RSS 2.0