här kommer natten.

Lite andra saker jag köpte i göteborg förra helgen. Från Gina tricot. 
Skärp 129:- tror jag t-shirt 149:-
 

nyslingad

Var hos cicci förrut och slingade + klippte håret. otroligt skönt. haha, man blir ju inte lite trött av att sitta stilla i en stol i ca 2.5 h..så jag drack en kaffe. utan sockar, för första gången. tänkte att jag skulle bli lite pigg. men blev mest kissnödigt och otroligt skakig.. kaffe är inte bra för mig alls. de börjar dock bli ganska gott. men jag är nog ingen kaffedrickare trots allt.

mys

Åh. gina tricots nya mys/sov kläder. så himla fint. haha. tänker bara tjej mys kväll. 
 

Take me to your side let me stay on the sidewalk

Sprang på stan en stund. Med resten av Sveriges befolkning. Lönen har väl kommit nu antar jag. Sista lönen innan jul...fick iallafall köpt två paket med ringar på bikbok. I både silver och guld. Och fick ett litet halsband på köpet. Ringar 79:- halsband 59:-


När man är korkad tom och glad

Är Påväg till Göteborg med Elsa. Ska träffa mormor, shoppa och äta mat. Ska bli himla mysigt Asså. Har varit sjukt dålig uppdatering de senaste dagarna men jag känner att varför blogga om man inte har något att skriva. Bloggen ska ju inte vara ett av dagens stressmoment som måste uppdatera utan med som en rolig grej då.


new bag

När jag kom hem förrut stod en väska på mitt rum som jag nu fått av min storasyster. ritkgit fin tycker jag, så den kommer nog användas ganska mycket !
 
Hade konsert idag på skolan med några andra elver som också har sång som första instrument. jag sjöng emmylou med carro och det gick väl ändå helt okej tycker jag. Kul var det iallafall. Nu ska jag göra klart en spanska uppgift som ska in imorgon och sen soooova. 

 

the element of freedom

 
hjwvv
 
 
Åh fanny lyckman är ju snygg. och hon inspirerar.
vill så sjukt gärna ha en snygg keps så nu får det bli av. Imorgon beställer jag en tror jag. eller så åker jag till göteborg och köper en , men isånnafall får det bli snart. och en snygg bomberjacka också. Åh snyggt. 
 
Idag har jag varit och sjungit i kyrkan med benjamin, jonas och jonathan. Sen drog jag hem, snackade lite med olle var på en prommenad och sen suttit vid datan heeeeela kvällen. jag skäms. Nu börjar solsidan iallafall så då

That will live. Forever

Bio med tjejerna ikväll ! Åh twilight. asså så sjukt bra. Lite bitter över att detta var sista filmen, man vill se mer. Men vem vet, det kanske kommer mer. har hört att de finns ännu en till "bonus" bok. De kanske blir en film?
Väldigt mysigt att träffa tjejerna iallafall. Så bra film, bra tjejer, bra kväll. 

det har inte ens gått en dag

Var ute på torp med mamma och elsa, bytte mina johnny bulls till en mindre storlek.. haha när jag beställde dem så fanns det två olika modeller på scoretts hemsida. Ett par för 1199:- och ett par för 1099:- jag såg ingen skillnad så jag beställde de dyraste för jag tänkte att de var dem som var bäst.. haha sån är jag. 
Så kommer jag dit idag och får reda på att de va herrmodellen. inte konstigt att de va för stora och VÄLDIGT breda. jag är smart. 
Mami köpte en grå tröja till mig också snällt. Från gina 199:- 
 
Snart kommer kusinerna hit och äter mat och ikväll blir det bio- Twiligt med bästa tjejerna.är sjukt taggad och det ska bli såå mysigt ! 

until we bleed

 
Lite bilder från puertorico. Men sjukt va jag saknar värmen. så fruktansvärt mycket lättare att välja kläder, så sjukt mycket snyggare och så sjukt mycket skönare. 
 
Har precis haft gitarrlektion, Snart Gemu. I eftermiddag ska jag träffa kattis en snabbis och sen ska jag väll träna lite.
Fick hem mina johnny bulls igår också. men såååklart så hade jag beställt en 39, som var för stor. Så det blir bara till att lämna in dem på scorett och beställa ett par nya. Men den som väntar på något gott.. 
 
 

gifboom

17f6998fb10a43cc9c21fca483a38098@2x.gif 73a2154637614c31be73ba9d76ff6748@2x.gif 038256c375e24782bca4f2910723f53b@2x.gif 

Ni borde följa mig på gifboom : Viccann


131112

gina/bikbok
 
 
Detta vill jag ha. detta ska jag köpa. 
1. En fet guldkedja... i plast.// Bikbok
2. Snygg collegetröja med tryck. Gärna denna //ginatricot
 

 


Härifrån

 
Streetstyle från Zara.com
Så himla snyggt. 
 
Idag har jag tränat lite, tatt det lugnt typ. skönt när man inte har några läxor förutom sång och gitarr. Imorgon ska jag och carro öva på våran duett som vi ska sjunga på konserten lite längre fram, och så hoppas ja att mina nya johnny bulls har kommit när jag kommer hem imorgon. Nu väntar sängen. Godnatt
 
 

hör att hon är allt jag inte var

Köpte mig ett nytt mobilskal på hemmakväll idag efter skolan. Kände att de var dax för ett nytt.  Åh paljetter och glitter är ju alltid trevligt. 99:- 
Lyssnar just nu på håkan hellström. Saknar honom, typ slottskogsvallen 4 juni 2011 bästa dagen. Men till sommarn ska han dit igen, och då SKA jag dit. åh, det komer bli så bra. 
 


 

Farsdag

Senaste via instagram.
@viccan

Grattis alla pappor på farsdag. Har varit i Göteborg idag och hälsat på mormor och morfar med hela familjen och Herman. Eller han kanske är den del av familjen nu, de tycker jag.
Ska snart hem till amanda och sova inatt. De blir nog trevligt !


Blue Lips

 
NIKE
 
 
 
Har varit på sportshoppen idag med mor och far. Haha helt underbart. De är så billigt, tycker dom iallafall. och när man är där behöver man helt plötsligt allting. Även jag. Så jag plockade på mig lite träninskläder och en mössa. Sen tjatade jag till mig ett par grymma hörlurar från Wesc för halva priset, pappa sa att de är "belöningen" för att jag följde med. Precis som att det var ansträngande. Glad är jag iallafall. Så de va en lyckad dag. Nu ska jag sätta igång med träningen igen för det. haha... eller?
 

like a diamond

 
Det är mååånga i vinter som införskaffar sig Johnny Bulls och nu har även min lillasyster gjort samma drag. Jag fattade aldrig riktigt grejen med dem och var nästan lite anti, men igår när jag såg en brud på stan med dessa låga Johnny Bulls så kände jag - de där ska jag ha. Riktigt snygga och lättmatchade. Får fjäska med morsan helt enkelt. 
 
 

Marine Blue

As mycket bra kläder från Weekday. Vill ha. 
 

we are broken

 
hejfbew
 
 
Typ detta har jag på mig idag.

Hemma ifrån skolan, de två sista lektionerna blev inställda. häääärligt. 
i eftermiddag drar jag ner till kyrkan en sväng men innan det lite plugg. 

väntar på något, väntar för att veta.

Jaha, nu närmar sig jul och nyår med stormsteg rent ut sagt. Så nu är den stora frågan vad man ska ha på sig under nyår. Iår vill jag ha en riktigt snygg klänning. Förra året hade jag lång transperant svart kjol och svart topp vilket var snyggt, men kändes lite tråkigt. Jag och kattis har redan snackat ihop oss lite och ligger ungefär på samma nivå så nu gäller det bara att hitta en snygg klänning ! Längtar så sjukt mycket. 
UNIE KOMMER BLI ASGRYMT

om vi nångång , någonsin blir som dom

Såhär kan man ju ha kom jag på igår kväll. En fläta virad runt toffsen istället för att bara vira runt en hårslinga. 
Rätt fint tycker jag. 
 
Igår blev en myskväll hemma hos kattis, åt naturgodis och kollade på "shrek2" och "pappa på burk"(?) haha eller något hette filmen. Mysigt var det iallafall. 
Idag drar jag hem till Lovisa och ser hur hon har det uppe i Lane, kan bli ett äventyr. 
 
 
 
 
 

 
 

sagan för dom

Sista dagen i puerto rico blev en solig dag som spenderades på Amadores, den första och enda dagen men riktigt mycket sol. Men det var en fin vecka trots allt regn och alla moln. 
Nu är jag iallafall hemma, har previs kollat X-factor med mor. 
fick reda på idag att jag ska på One Directions konsert i stockholm i maj. Ska bli så sjukt kul. amanda fixade biljetter til mig lisa och bea. så himla underbar tjej. haha ska bli otroligt roligt!
 
 
 

Hemma nu,

Efter ovädret gick det inte att blogga mer. Men nu är jag iallafall hemma igen ! Så fler bilder från resan kommer upp när jag kommer hem.


Vi går ut och brinner upp i natten

I morse blåste det upp till storm och himlen öppnades. Ner kommer ett skyfall av regn, har aldrig sett så mycket regn. Helt sjukt. Och såhär mycket har det inte regnat på ca 1 år. Älskar att vi prickar in den dagen. Men det förvånar mig inte alls. Inte nog med det utan blåsten drog även med sig ett av hotellets bästa wifi så nu sitter alla i receptionen och surfar vilket innebär att det blir så otroligt långsamt. Så de är inte mycket som är bra nu. imorgon är det sista heldagen här så vi hoppas att solen faktiskt kommer fram. Annars hat vi fått två solmolniga dagar på en vecka. Score


RSS 2.0