Blue Lips

 
NIKE
 
 
 
Har varit på sportshoppen idag med mor och far. Haha helt underbart. De är så billigt, tycker dom iallafall. och när man är där behöver man helt plötsligt allting. Även jag. Så jag plockade på mig lite träninskläder och en mössa. Sen tjatade jag till mig ett par grymma hörlurar från Wesc för halva priset, pappa sa att de är "belöningen" för att jag följde med. Precis som att det var ansträngande. Glad är jag iallafall. Så de va en lyckad dag. Nu ska jag sätta igång med träningen igen för det. haha... eller?
 

Kommentarer
Postat av: marina

vad kostade dom?

Svar: Om du menar hörlurarna så kostade dem 499:-. De stod på förpackningen att de egentligen kostar 1000 kr. Så om det stämmer så var det ju ett otroligt bra pris!
viccan.webblogg.se

2012-11-11 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0