25062014

 
Sånthär kan jag sitta och kika på i timmar när jag är sjuk. Bara scrolla och titta på fina, inspirerade foton. Haha man blir lixom lost och kan inte ritkigt sluta. Idag är en seg dag, är fortfarande sjuk men är på bättrningsvägen. Anders va här en sväng förrut och gjorde mig sällskap men utöver det blir det ligga stilla och vänta på att bli frisk som gäller idag med. 
 

24062014

 
Mysiga midsommarafton. Så sällan man faktiskt får tillfälle att träffa hela tjocka släkten på pappas sida på en oh samma gång. Midsommar är typ ända gången om året och då gäller det att njuta.
Härlig helg med god mat och massa fika. 
 
 
 

24062014

 
Här hänger jag hela dagen med ett glas vatten och en rulle med hushållspapper. Har åkt på en förkylning som heter duga i kombination med feber och halsont. Inte jättekul om du frågar mig. Tänkte sätta på en film och försöka friskna till lite, hade varit checkt om jag  va frisk helst imorgon så jag kan fortsätta mitt sommarlov så som jag borde.  
 

22062014





























I alanya ville vi någon dag göra någon utflykt för ovanlighetens skull och vi bestämde oss för att gå upp på berget brevid stranden och kolla in utsikten samt borgen som fanns där uppe. De blev en himla trevlig eftermiddag med en väldans fin utsikt. 
____________________________

har firat midsommar i Blekinge med släkten och är nu påväg hem. Har varit en lång och minst sagt ostabil resa hem då jag fick punka på bilen, efter många om och men är vi iallafall Tillslut tillbaka på vägen, påväg hem. 

21062014






Så mycket sköna dagar i alanya, saknar redan så mycket 
____________________________

Igår firade vi midsommar med släkten här nere i Blekinge som alltid är mysigt. Otroligt mycket mat, ännu mera fika, roliga lekar och mycket skratt - Trots att släkten alltid är värst. 


18062014

 
 

18062014




Min senaste instagramvecka. Bara massa bilder ifrån resan, åh som jag gillade den veckan, 
Just nu befinner jag mig på Nyhem i husbilen med mamma och pappa. Härliga tider, något utav sommarens höjdpunkter med alla underbara människor. 

16062014

Har länge varit lite småkär i matta nagellack men inte ritkigt fått tummen ur, tagit tag i det och testat. (kanske kan bro på att jag inte har haft mycket till naglar förens nu, hehe) Beställde hem ett överlack från OPI som kan målas på vilket nagellack som helst för att få den matta känslan. Testade det över ett gråaktigt lack som jag köpte i alanya och belv himla nöjd, torkar snabbt och reslutatet är utan tvekan matt. 

16062014

Ett litet gäng med bilder från våran första dag i Alanya. Kommande dagar kommer inläggen vara fullspäckade med bilder ifrån resan då jag inte har haft möjlighet att blogga ifrån Turkiet. Jag har iallafall haft den sjukaste veckan på länge, så otroligt roligt. Fint väder och mellan 30 och 40 grader varje dag, mycket sol och bad samt galna kvällar. Minnen för livet. 
 
 
 

10062014

Detta sammanfattar våra första dagar i Turkiet. Älskar detta, 


06062014

Var på två trevliga studentfiranden igår. Så himla bra studenter. Grattis på er igen!

Idag har jag jobbat några timmar och sedan försökt packa hela kvällen men jag är ju så himla dålig på det. Måste egetnligen vara klar imorgon på morgonen men vi får ju se hur det blir med det haha!
Sovgott 
 

04062014

 
 
 
Senaste från min instagram.
Imorgon är det student, helt galet vad tiden går fort. Jag ska sjunga tillsammans med mitt fredagsband på sinclairs baksida runt halvtvå som underhållning innan studentutsläppet, vilket kommer bli himla kul. Hoppas verkligen vi har vädret på vår sida dock, stå ute och spela är inte så hippt om det regnar, och enligt min väderapp så är det reeeegn imorgon. 

02062014

Shorts Bikbok/ Blus Amandas/ Skor Nelly.com / Solglasögon Le Specs
 
 
Har haft så himla mycket det senaste käns det som. haha nytt jobb har tagit på mina krafter något furktansvärt, det är så himla svårt och nästan lite jobbigt när man inte kan så mycket. men man lär sig och allt eftersom bir det väl en vana för mig med. Skolan närmar sig verkligen sitt slut och denna veckan åker vi till turkiet. Bara repa med bandet inför studentutsläpp, ett gemu sjung och spela prov samt en historiainlämning kvar. haha låter som ganska mycket nu, men känns ändå rätt lungt, bara att göra det. 
 
Ha en fin dag! 
 

RSS 2.0