basic top

 
 
Införskaffade mig två enkla men väldigt fina innen igår ifrån Gina Tircot. Billiga var dom också, endast 149:-/st
Så dessa är jag väldigt nöjd med
 
Nu drar jag mig mot amanda för sedan glida vidare mot torp och tillsist anlända hos sara som idag fyller 17år. Blir nog en fin kväll med mycket goa människor ! 
 
 

A morning

Sov över hos herman och oliva med elsa igår. Mysigt att vara alla systrarna tilsammans igen. Vi lekte hela kvällen med deras fina katt och åt blåbärspannkakor till frukost, lagom lugnt och mysigt. 
 
 
 
 
 
 

bullet from a gun

Nya smycken. 
 
Stelt Armband 69:90:- 
Amrband kedja 69:90 :-
Ringar 49:90:- 
Från Hm. 
 
 
 
 

Glitter glue

Köpte detta nagellacket på Gina tricot e jag var i Sthlm med lina. 39:- kostar det, tycker det är så himla fint. Rosa, guld, silver GLITTER. Dock sitter det inte jättebra, men det är fint så det är värt att målas i lager

Sitter just nu på en klippa vid havet i Göteborg med hela familjen och Herman. Kl 16.00 är det lunch hos mormor, skönt att ta det lugnt med familjen och äta god mat! Hoppas ni mår bra.


run with me trough all cities

För ca en vecka sedan var jag på fallens dagar i Trollhättan med dessa fina människor. Vi åt mat hos Herman och Olle och lite senare kollade vi på fantastiskt bra och snygga agnes när hon framförde några låtar på drottning torget. Det var en fin kväll och framförallt kul att träffa lite kompisar från skolan såhär mitt i sommaren. 
Denna sommaren har varit så SJUKT fullspäckad. Det är nu jag faktiskt får mina första dagar hemma, där jag får känna att jag varvar ner lite. Men grejen är att jag har haft det så fruktansvärt roligt hittils och ser bara fram emot de sista denna sommaren som är Frizon 7-11 Augusti och sen en resa till kos den 12 augusti. ÅH vilken sommar jag har haft, har och kommer få. 

URBAN CONE & STHLM

Två taggade brudar
Glass på grönan innan kosert
Sjuuukaste livespelningen med urban cone 
Fick träffa pojkarna och ta lite bilder efter konserten
Hälsade även på denna sjukt snygga brud, som är tsm med Emil i bandet.
 
Det var en sjukt värd dag med en sjukt bra spelning. Urban Cone överträffade alla förväntningar. Och vad hände med att ALLA 5 i bandet ser så sjukt bra ut? alla är hur snygga som helst. bara okej men snacka om toppat band. 
Nu är vi på hemmaplan igen, känner oss mätta efter tre fina dagar i huvudstaden. 
 

H.H

Håkan hellström igårkväll. sjukt bra, fina människor och bra väder. Fantastiskt. 
åkte hem till mig efter och sov med amanda, idag blir det göteborg och kanske Gothia ! 
 
 

böda

Hade det såååå himla bra på öland. Till mesta del toppen väder vilket innebar att vi fick några riktigt fina timmar i stekande sol. På kvällarna cyklade vi runt, in till böda sand pratade med folk och hade det allmänt sommar gott.
Hoppas verkligen vi åker dit igen nästa år, caming är ju för mysigt och böda är seriöst som att komma utomlands. 

ser i spegeln letar hoppas att jag ska se

 
Klänning Nelly outlet (80 :- ) Skor nelly outlet (99:-)
 
ÄH har jag fyndat? ja det har jag. Stannade i Åhus på väg hem från öhland på nelly outletten som finns där. 
Hade några ritkigt fina dagar på öland med sofia och elsa. Sol och bad. 
 
Ikväll ska jag se håkan hellström i Tanumstrand - Grebbestad. Vet inte ens själv vart det ligger men det löser sig. Mormor fixar in mig och Lina vip så det känns rätt gött att slippa köa med ! Taggaaad ! 
 
 
 
 

borgholm

 
 
Shorts Avklippta dr.demin // Topp Zara // Skor Eurosko// Väska Missäy // Glasögon Åhlens
 
Har bott i Borgholm inatt och besökte borgholms slott i morse. Nu är vi på böda och hoppas att det fina vädret håller i sig ! 
 
 
 
 
 

our youth

Goa tjejen
Ett rum i vårt tält som stod på en tomt på hönö. Så sjuuukt mysigt hade vi det. 
Cycklaaaaa.
 
Fin grillkväll 
 
Gospel konsert på kvällen
 
 
 
Finaste dagarna på hönö. 
 
 
 
 

Hönö 13

Har inte uppdaterat här på ett tag pga har varit på hönö i typ en vecka och har bara inte hunnit. Har iallafall haft sjukt bra och soliga dagar på öarna och hängt med fruktansvärt fint folk. Nu sitter jag i husbilen Påväg mot Öland, känns sådär halvkul då alla är i Grebbestad och festar runt, men måste man så måste man.


23.19.19

Köpte lite smått och gott ute på torp på rean idag, bland annat två toppar från bikbok en grå och en svart för 99:- st. detta får ni se här snarast. 
Efter torp hängde jag med efterlängtade Lina i stan och sen hema hos mig, mölade i oss godis och kollade på Hitta nemo. Perfekt när vädret är så kasst ute
 
 
 
fråga : Har du ett jobb?
svar: Nej inte riktigt. Jobbade i 3 dagar ute på smögen med att passa mina kusiner och hjälpa min farbror med att måla om ett golv på hans jobb. Så det är det lilla jobbet jag någonsinn haft. Mer jobb blir det nog längre fram i livet, men nu klarar jag mig iallafall resten av sommaren :) 
 
 

kerastase

Måste bara tipsa om detta schampo som heter kerastase. Finns i många olika varianter och i morse testade jag volym shampot som min faster hade hemma. I vanliga fall brukar jag inte märka när jag har använt volym shampo för det brukar inte bli någon skillnad. Men idag efter jag använt detta shampot lät jag det bara lufttorka som
Vanligt och när det var tort borstade jag igenom det. Blev helt chokad när jag kände i håret efter för det var heeelt fluffigt, mjukt och kändes helt plötsligt tjockt. Just det med volym har en grön förpackning, men det finns ju många andra som jag antar också funkar riktigt bra! Säljs hos frisörer som rekommenderar schampot.


Små

Dessa bilder hittade jag i ett fotoalbum hos Angelica när vi var på hasslö. Asså jag minns ju denna tiden som om att de var nyss, så konstigt.
Dagen har jag spenderat ute på smögen, agerar barnvakt till Signe och Levi, imorgon ska jag hjälpa Marcus på jobbet, allt för att få lite pengar. Så jag spenderar även de två komma de dagarna här ute.
Fick en fråga om jag skulle till hönö och svaret på den är att det ska jag. Ska dock bara dit några dagar kanske typ 3 men bättre det än inget. Ska bli riktigt roligt!


RSS 2.0