11092015

 
 
 
 

05082015




03092015

 
nya birkisar. Åh va bra med vita, fint så fint. 
 
 
 
 
 
 

02092015

 
 
 
 
September är hääär vänner. Känns ju lite sisådär, alltså sommaren hann ju aldrig riktigt börja känner jag. Jag får ju mina två veckor i slutet av september i spanien och då antar jag fått mina soltimmar, hoppas det iallafalll.  Här är min nya lace up top. älskar den, älskar allt med lace up. Detta är en body från nelly.com, ribbad. tror den kostade 299:- eller ngt såt. Superskön och höstig. snygg såhär till jenas eller bara en kjol, Perfa. Precis som jag ville ha den. 
 
Jag är ledig numera, inte så mycket jobb alls. Ska joba helgen, och vad gör man på dagarna när vädret är halvkass och man både har städat rummet och varit på gymmet. Jo man börjar kolla på serier och jag är het fast. Har börjat kolla på The OC för första gången haha, den gamla godingen. Och den är så bra, alltså kan inte sluta titta jag är kääääär i marissa och ryan och jag drömmer att jag bor i OC och att jag hänger med dom haha. det går fööör långt. Nej jag får ta tag i livet lite. Tur att lovisa och Becka kommer hit snart så jag får komma ner på jorden. 
 
 

RSS 2.0