16022016



Nuuuu ligger inlägget från Thailand uppe på min och Amandas blogg. 

WWW.Amandaochviccan.blogg.se

14022016





Glad alla hjärtans dag på er!! Hoppas ni får en superhärlig dag med massa kärlek, antingen men pojk/flickvän eller med någon go kompis. Sprid kärlek och visa er uppskattning till varandra. De e fint. 

Jo idag är ju världens finaste och mysigaste dag men för mig världens jobbigaste och sorgligaste dag. Imorgon drar jag ju till Asien i 7 veckor... Så som ni ser här ovan på bilderna, så har jag skrivit brev. Jag har skrivit massor utav brev till Anders. Så han kan läsa ett varje dag som jag är borta, bara för att det är mysigt att få en glimt av varandra. Självklart kommer vi höras via FaceTime och sådär men jag tyckte detta va en mysig grej, och är man romantisk och gillar att skriva så gör man ju sånthär. Hoppas att han blir glad och att tiden går liiiite snabbare för honom här hemma när jag är borta och njuter av värmen hihi... 

Ha nu en fortsatt fin kväll! <3

08022016


Idag är det bara en vecka kvar tills äventyret börjar och jag och Amanda ska besöka bland annat platserna på bilderna ovan. Hur sjukt är det? Dröm resan närmar sig på riktigt??! Det är fortfarande lite att stå i, har provpackat idag och det blev ca 12kg så de ska nog gå fint. Fatta, om en vecka är jag och Amanda på vårat hotell i Bangkok. Sjukt. Vi kommer att starta en blogg, som så många andra backpackers. Vi älskar ju båda två att fota och greja så det kommer bjudas på många fina bilder av hög kvalité samt lite roliga texter om vi får tid och lust. Hör av mig när vi startat den så ska ni få en länk som ni kan få följa! 

Imorgon fyller min älskling 20 år. Uuuuusch så gamla vi blir i år. Usch. Men ändå så rätt i tiden på något sätt. Ja han ska firas med paket och fika tänkte jag. Så mysigt så mysigt. 

Sov nu gott! Puss 

04022016







Detaljer idag. 
Ny skjorta från Gina 299:-. Kommer nog bli väldigt skön att ha med på resan eftersom den är 100% linnetyg. Det blir ju typ luftigt med den typ av tyg så jag hoppas den kommer tillhyvlat användning.  Gött att bara slänga på sig en skjorta på kvällen osv, ah ni fattar.



RSS 2.0