I'm wide awake

SAKNAR SOMMAR.
sommaren 2012 måste varit den bästa på länge. Alla fantastiska vänner gjorde den fett värd och det tackar jag SÅHÄÄÄR mycket för. bästa. 
Imorgon träffar jag kattis igen och då bär det av till unite. Ska bli fruktansvärt kul.
så nu måste jag börja packa, känns som att de är dags sådär klockan tio på kvällen...  

silver chain

Var nere på stan förrut och köpte ett nytt halsband från clothes 4 her. Blir nog bra till nyår om de andra i guld som jag beställde från Nelly inte hinner komma.
jag gillar det. 169:-
 

NIKE AIR

Dessa underbart snygg sneakers är nu beställda. Åh, hoppas hoppas hoppas dem passar. Detta blir som en liten julklapp till migsjälv. Åh, perfekta till våren. kostade bara 538:- med frakt. 
(ebba whalström- inte ritkgit ett fynd, men jag tyckte de fick gå.. )
 
Nu ska jag kolla klart på "john tucket must die" och käka lite mat. 
 
 
 

BATMAN

Har varit i Göteborg med Ebba på mellandagsrea idag. Måste säga att årets rea var riktigt kass. eller det var inte mycket som föll mig i smaken. Denna grymma t-shirten köpte jag på gina för 199:-, alltså inte på rea. Är riktigt nöjd med den. Köpte även en grå vanilg college tröja, en tröja med stjärna på ryggen och ett par pjamasbyxor för halva priset. 

lover of the light

bild från igår.
 
Idag har jag varit i Göteborg med familjen, träffat mormor och morfar, ebba, wille, ulf och lena. Mycket mysigt och  otroligt god mat. mormor är bra på sånt. 
Imorgon åker jag till Göteborg igen för att köra järnet med Ebba på mellandagsrean.

Det var bättre förr


number three

Detta hade jag på mig idag på självaste julafton. 
 
Svarta nya jeans - dr.demin (solitaire) Topp - bikbok
 
 

GOD JUL

Har haft en suuper fin julafton med släkt och familj. Massa fina paket och mycket skratt. Vann 120 spänn på triss som grädde på moset, kan inte bli sämre. Imorgon drar vi hem till mormor och fortsätter småfira jul i Göteborg. 
Nu väntas en kväll men ny anisktsmask från bodyshop, lite gröt och tv- mys med familjen. 
 
GODJUL vänner. hoppas ni har haft en underbar dag! 
Oss är en frälsare född. 

it ain't over

 
Ny topp från bikbok- 349:- 
 

 
 Anonym

Vad står på din önskelista då??

Svar: Jag önskar mig inget speciellt mer än pengar och en ny systemkamera. Vet dock att jag inte kommer få en kamera så då får jag väll andvända pengarna jag får till att köpa en istället.. haha.

Jättetråkigt att nästan inte få nåra paket, men det är ju bättre med pengar än att bara få massa krafs man inte använder haha .. 

 

 


SHM.

Bästa kvällen på otroligt länge. Swedish house mafia i Oslo. Fett. 
Asså, jag vill så sjukt gärna se dem igen. Får typ åka till Usa och se deras allra sista konsert. för , shit va fett. 
asså hela grejen, ljuset, övergångar, trycket, stämningen. 
vill ännu en gång tacka mina underbara vänner för denna kväll. FANTASTISKT. 

 

 

barfotafötter genom hela stan

 
hej
 
 
Har beställt en tröja och ett halsband från nelly, som jag av hela mitt hjärta hoppas kommer hem innan unite. 
Tröja  149:- rea
Halsband 299:- 
 
Imorgon är det julafton. åh. 

This cold days

Nu är de jullov. Så underbaaaaart '
Fick ett jättefint armband i julklapp av Lovisa. Och så fick jag ett paket med knäckebröd haha så söt är hon.
Visst är armbandet hur fint som helst. Enkelt och fint.


alla hjältar som vi va

(mamma är rätt snygg i kulan)
Nu vart julegranen köpt, inne och klädd. Åh , va juligt de blev nu. Mysteriet på Greveholm går mot sitt slut. Det kommer mer snö längre fram i veckan , på fredag är det julfest och på lördag firar jag tidigt jul med Swedish House Mafia.
Idag är det julklappsdelning med lovisa och ikväll julkonsert. Imorgon sista dagen i skolan. åh. JUL, 
 

julbak

Gårdagens Julbak med Amanda, Hagge och Linkan. Efter 1 års väntan så fick julbaket tillslut bli av. 
Bakade lite pepparkakor, chokladkola och kladdkaka och så kollade vi på filmen Ted. Mysig kväll.

det kan jag inte

 
 
 

December 2011

Kollade igenom arkivet från december 2011 på min gamla blogg. 
Förra årets julkonsert. Sista för 9d. 
Var på samma julkonsert igår fast då va jag där och kollade med tjejerna ifrån gamla 9d. Jättekonstigt att dom inte var med och sjöng. 
Jag julbakade med två helt underbara tjejer. 
Köpte hem mineralsmink för första gången, som jag faktiskt har varit jättenöjd med. 
Firade jul uppe i Stockholm med släkten där. de va inte mycket snö förra året hörrni. 
 
de va då jag var galen i Zara och Weekday som mest. 
 
och jag firade nyår på UNITE med kattis. Åh shiiiiiit va kul de ska bli att dra dit i år igen ! LÄNGTAR !
 
Ett år går fort mina vänner. det går fort. 
 

luuuuciiiaaaa

Idag är det lucia. och jag har firat det med att använda mitt nya löshår från rapunzel #613. 
Beställde för några veckor sedan men de blev fel färg, så jag fikc betälla nytt och då tycker jag färgen blev rätt bra ändå ! ahah jag har insett att mitt hår aldrig kommer bli riktigt långt för de växer så sakta så då var de bara att köra. mycket bra !
 
Nu ska jag dricka ett sort glas med vatten. Kolla på tv och sen sooova. Kramp i benen efter en heldag utav att stå rakt upp och ned och sjunga. Men kuul va det ! 

en dag på smögen

för några dagar sedan kom ännu en underbart fin kusin till världen. Nomi heter hon, värdens sötaste unge. Precis som dom andra två. Var idag ute på smögen med elsa mamma och pappa och hälsade på. Mysiigt.
 
 
 

alive

Ikväll på torp var det öppet mellan 20-22 med lite extra rea och grejer. Va där med elsa och mamma och mamma köpte varsinn sånhär fin mysigt pjamas till mig och elsa + ett nagellack. Åh, ville ju så gärna ha shortsen. Så nu springer jag och elsa rut i våra nya pjamaser och kollar lite på bonde söker fru .
 
Pjamas shorts - 99 kr , linne - 99kr . Strumpor vet inte faktiskt, 2 för 59:- typ. Nagellack - 39:-. 

the brightest lights

Tog två trevliga bilder på estetisk kommuntiskations lektionen förrut. Juligt , kallt och härlligt. Just nu sitter jag och försöker skriva lite på mitt tal som jag ska hålla på torsdag nästa vecka. De är kul. 
Mycket plugg och så nu innan jul ! ska bli så skönt med lov. 
17 dagar kvar till SHM i oslo. WOho

Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri men det struntar jag i

Har idag köpt en efterlängtad guldklocka. Som jag sa till Lovisa tidigare idag så är
Min lilla "samling" eller vad man nu vill kalla det nu komplett. Förutom att jag vill ha en fet guldig kedja också. Och sen kommer jag väll på något mer när jag har köpt de. Men för tillfället är den allt bra. Klockan köpte jag på ur och penn för 300 :-. Egentligen önskade jag mig en i julklapp, men hade lite svårt att vänta. Så , de va bara att gå hem och stryka över det.
-----
Fick två frågor. 1 vem som betalar allt jag köper. Svaret är väll att de är blandat. Min mamma köper väll de jag behöver typ skor, jacka kanske en stickad tröja om de behövs. Sen köper min mormor kanske mycket till mg faktiskt. Vi har våra små shopping rundor. Men mycket köper jag faktiskt själv. De gäller ju att spara på det lilla man får varje månad. 2 är det reklamen man får pengar för eller är det något annat ? Förstår inte riktigt men om du menar på på bloggen så tjänar jag inget på att blogga ! :)

Godnatt !

 


visst känns det fint att va vid liv en dag till

Sitter på Agneberg lyssnar på håkis. Väntar på att spanska lektionen ska börja. Prov idag. Så sjuuuuukt mycket konstiga grejer som man ska kunna, kommer inte gå bra känns de som. men man kan ju bara göra sitt bästa. har jag hört. 
Bäställde löshår igår. Tjoho, ska bli sjukt kul att se om färgen passar eller om de blir helt fult. 

Zara

SNYGGT ! 

jag vaknade en morgon

Har hängt i kyrkan ikväll. mysigt med julfika och allt. ja nu närmar sig julen verkligen. Så sjukt kallt ute också, bara snön som fattas nu. Och så är det ju bara 21 dagar kvar tills jag ska på SWEDISH HOUSE MAFIA i olso med amanda, veronica och josefine. kommer bli FEEETT. 
Imorgon ska jag träffa kattis en stund och till kvällen får jag se vad jag hittat på. Första december imorgon, man får ju inte missa första delen av julkalendern heller.
Nu ska jag ta och sova. Godnatt

RSS 2.0