OLLE 18

 
bildbomb från olles 18 års fest igår. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att vi hade SJUKT roligt. 
tack olle, de ägde. <3
 
 
 

13

 

newbalance

Magiskt sköna, fina nya skor som jag efter mycket funderingar fram och tillbaka tillslut införskaffade mig. 
 
Har varit mycket som hänt de senaste dagarna, och jag har inte riktigt känt att det har passat att blogga, inte alls. De är ju så med livet, det går ju upp och ner hela tiden. 
Ikväll har anders varit här och vi har haft en lugn kväll tillsammans som avslutades i soffan framför en film, vilket var väldigt skönt och välbehövligt. 
 
 
 

fashionablefit

nelly.com har släppt en ny sportkollektion som jag gillar, mycket. Tycker typ allt är snyggt och det är faktiskt väldigt mycket roligare att träna i snygga, sportiga kläder samt att det ofta ger, iallafall mig, mer motivation. Så något av dessa fina plagg ska jag beställa hem i veckan hade jag tänkt! 
 
Kort skoldag, lite ärenden på stan och sen en slapp eftermiddag som avslutades med träning tillsammans med min nuvarande PT Amanda.Hon kan mycket bra övningar så man blir änna taggad med henne. Vi hade tänkt ligga i lite extra med träningen nu inför student nästa år och studentresa, mest för att det skulle vara väldigt kul att se en liten föränring. Så vi får väl se hur det går. 
Nu väntar dagboken och sen sängen, godnatt på er <3
 

weekend snapshots

Lite bilder ifrån helgen. I fredagskväll jag med gänget hos becka, kollade idol, åt taco och hade det oerhört trevligt . Lördagen spenderade jag och pappa i mitt rum för att sätta upp lampor brevid spegeln, för att jag ska kunna sminka mig i rätt ljus haha. Blev väldigt fint faktiskt. Samma kväll var anders hos mig och bakade scones. 
Idag har jag jobbat och sedan varit på kalas för ebba och wiliam i stenungsund. Väldigt mysigt.

Mycker saker som hänt detta lovet och det klagar jag inte på. Tillbaka till skolan imorgon känns dock inte lika kul faktiskt. 
 
Godnatt på er!
 
 
 

RSS 2.0