you wont feel a thing

 
Haft en super mysig dag i Göteborg med Familjen och Kattis. fick köpt mig två nya bikinidelar och det passade ju utmärkt för lite senare på dagen bestämde vi att jag ska med kattis till Kos i Ausgusti direkt efter frizon, hoppas på att bli rätt bruna och fräsha till skolstarten. 

Maybe I can talk you down

Köpte dessa solgalsögon på Åhlens - Presige för ca 130 kr. Egenltigen vill jag ju ha Raybans runda men dom råkar vara lite för dyra för mig. Då passar ju dessa perfekt, väldigt lika och billigare.. haha
 
 

Stockholm del II

Gick på stan med faster Angelica igår, åt mat i mood gallerian och hade det väldigt mysigt. Fick köpt skortan på bilden här på topshot för 500:- , behövde verkligen en vit enkel skjorta så det var på tiden. 
Idag har jag hängt med lisa, sjukt mysigt att träffa henne, var såååå länge sen. Hade det mysigt gick på lite prommenad och sådär, men vad händer med vädret? Seriöst, svenska sommarn går mig på nerverna. 
 
 

basic

 
 
Skjorta Topshop // shorts levis // skor dr martens // glajjor åhlens 
 

Förra inlägget.
 
 Åh vart är din vita tröja från? Galet nice! :)
 
Svar: den köpte jag på bikbok nu när jag var i stockholm för 199kr. super skön och snygg ! :)

stockholm del 1

 
 
Gårkvällen var helt fantastiskt för min del. The script var fantastiskt bra live och kan för tillfället inte riktigt sluta lyssna på dem, även om det inte ritkigt var min musikstil innan så har det nog blivit det nu. Jag och elsa drack varsinn ben&jerrys milkshake och tja va gott det var. Nu är vi iallafall hemma ifrån stockholm efter två dagar i huvudstaden. 
stockholm snart ses vi igen, då är det Urban Cone på grönalund med lina som gäller. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

best i ever had

Sitter och äter goda pannkakor med färska jordgubbar och grädde såhär till kvällsmat. 
Har haft ganska dålig uppdatering här på bloggen det senaste men det händer så mycket så jag har inte riktigt hunnit. försöker så gott de går !
Idag har jag varit en sväng på ikea med mamma och elsa och även varit med amanda, som jag saknat den tjejen asså. Imorgon drar jag till Stockholm med lillasyster för att shoppa och framförallt kolla på the script på gröna lund ! Vädret ser ut att bli bra så det kommer nog bli sjukt mysigt. 
 
 
 

kvällsdopp

 
T-bryggan ute på hasslö. Här har jag typ badat varje sommar sedan jag föddes, här tog jag mina första simtag och här lärde jag mig dyka. Här finns det mycket minnen ifrån min uppväxt, och här är kvällarna alltid lika fina. 

Tog mitt första topp för i år här om dagen och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet, tro det eller ej. Nu ska vi äta lite kvällsmat och sedan är det sova som gäller. Hoppas på en lika fin dag imorgon!
 
 

Nyhem II

 
 
 
 
 

nyhem

Första delen med lite bilder ifrån nyhem 13. Hade det så otroligt skönt och fick träffa både nya och gamla vänner. Nyhem är verkligen alltid den bästa starten på sommaren. 
 

Var ligger Nyhem å vad gör ni där? Kram
 
Nyhem ligger i Mullsjö, strax utanför Jönköping. Det är en kristen Camping/festival/konferans/Festirans , u name it, där massa till mesta dels kristna människor träffas, går på möten, tältar/bor i husvagn, lära känna varandra och har det allmänt gött. Det är lixom veckan man alltid längtar efter när sommaren närmar sig. Hoppas det var en ok förklaring och om ni undrar något mer om nyhem (eller något annat) är det bara att fråga. 
Kraaam 
 

Midsommar

 
Klänning Asos // Skor &otherstories//Smycken blandat// kransen har jag gjort själv . 
 
Önskar er alla en fiiin midsommar! 
 
 
 
 
 

sol och regn

Har det bra på Nyhem. Vädret har varit sjukt skiftande igår var det strålande sol och idag är det pissigt regn, men känner ändå att vi har det riktigt bra, och fått en fantastiskt bra start på sommaren


nyhem

 
bilder från nyhem 2012
 
Nu bär det verkligen av mot nyhem igen. Shit ett år har redan gått, och så sjukt mycket har hunnit hända. Hoppas på en skön vecka med kattis elsa och maja i våran lilla husvagn. Hoppas på sol och bad, hoppas på bra möten och fint folk. 

 
 
 

sandalklackar

här om dagen frågade maria mig om jag ville köpa dessa skorna av henne då de var för stora för hennes fötter. 
JA TACK , dom är så himla fina. Jo klart jag inte kommer kunna ha dom till skolan osv, men dom är ju så fina, så kunde ej motstå. Blir bra till festligeheter, eller bara gå, i för att lära sig gå i klackar haha. 
 

samma historia

Hängde med dessa underbara människor igår. Tog bussen till Göteborg, kollade i lite affärer, åt mat och sen hängde vi på liseberg, kollade lite på mando diao och hade det så himla gött. 
Ikväll har planerna ändrats och ska därför istället hänga med några av dessa goingar. 
 

 
fick två frågor i förra inlägget. Svarar på dom här tänkte jag. 
 
 Hur mycket pengar får du i månaden? Allt som allt
 
Jo jag får ju mitt barnbidrag som ligger på 1050 kr. Som många andra i min ålder. Sedan betalar min mamma ganska mycket av det jag vill ha, vilket kan kännas skönt. Så det jag själv får är 1050 kr. 
 
 Din garderob måste vara stoor, hur mycket pengar lägger du på kläder i månaden? Kran
 
Nej den är inte så stor, skulle jag inte påstå. Det gäller bara att rensa ut det man inte vill ha/använder regelbudet så blir den inte för stor. Jag lägger väll lite mer än halva mitt barnbidrag på kläder, väskor, skor osv i  mån. 
Sedan betalar mamma ganska ofta om det är något som hon tycker jag passar i/ borde ha. Jag har även sparat betygspengar från nian, konfirmationspengar osv som jag använder om det är någontig jag vill ha när barnbidraget är slut.  Så hur mycket jag lägger på kläder i månaden kan variera väldigt mycket. Vissa månader mer vissa mindere, men typ halva mitt barnbidrag. Kram kraaaam

mango

Denna mango-skjorta hade jag på mig idag tilsammans med ett par jeanshorts och dr.martens. Köpte den i borås på nelly outlet för 150 kr.
 
Imorogn är det sommarlov. asså så himla konstigt, men så himla bra. Så efter skolan ska jag ta en härlig fika med mina favvisar och sen drar jag till göteborg med några andra babes och kollar mando diao på liseberg. 
shit va bra start på lovet, shit-va-kul. 
 

resultat

Såhär blev håret igår. Är inte så nöjd alls, tycker det har en för kall ton, och dålig ombre. Tycker inte detta är någon ombre så var där idag igen och sa hur jag egentligen ville ha , så ska tillbaka på torsdag igen och hoppas på ett bättre resultat. Det var verkligen inte så att frisören var dålig, sjukt bra och trevlig, men resultatet blev inte som jag tänkt mig bara. 

att allt det bästa inte händer

 
Asså denna helgen. SJUKT VA BRA DEN VAR. håkan, bäst som vanligt. Fått lära känna massa gött folk och bara haft det hur bra som helst. Så glad över det mina vänner. Nu måste jag springa i mina randiga kläder mot frisören. är sååå nervös nu. Så hoppas av hela mitt hjärta att det blir bra. 
Ha en fin dag !!

Längtar och väntar

Sitter med ett skönt gäng, köar till Håkan och har det gött i solen! Tagga bästa Håkan ikväll


Green light

Jeans  Nelly Trend // Blus Zara// Skor Converse// Smycken blandat
 

 
 
 
 

Borås

Har haft en fin dag med ganska bra shopping på Nelly outlet faktiskt ! Jag och Elsa köpte varsin frappe och sen tog vi en promenad i solen. Mycket väl godkänd dag. Inatt ska vi sova vid en sjö och imorogn drar vi vidare mot lager 157!


nationaldagen

Shorts Zara// Topp Zara//Väska Missäy// Skor Johnny Bulls
 
Idag har jag på mig dethär. Fick bli lite tråkiga bilder idag eftersom att jag hade så brottom. Sitter just nu i husbilen påväg till borås med mamma pappa och elsa. haha ja, vi har husbil. men det är trevligt. 
Vi ska kolla in en nelly outlet och lager 157, så hoppas på lite shopping ! 

One more mile

Byxkjol Zara/ T-shirt Cos/Väska Missäy/ Skor &otherstories /smycken är lite blandat, gamlat och nytt. 

Flakbilder

STORT grattis till alla som tar studenten idag ! hoppas ni har det sjukt kul och njuter av denna goa tid

Nu bär det av mot Sundsviksgården för studentfest för benjamin, benjamin, jonathan och julia !

hair

På måndag får jag gjort något åt min förfärliga utväxt. ska faktiskt göra en ombre så jag slipper att bleka botten hela tiden, så ska det få växa ut i lugn och ro sen. blir liten sugen på att klippa av det också, när jag ser bild nummer två uppifrån. men vi får se. Blir skönt att få något gjort med det bara. Hoppas verkligen att frisören jag ska ha, på munken, är bra ! 

lost in the thrill of it all

Tshirt COS/ Loafers Eurosko/ Väska Missäy/Shorts Monki/ 

frukost

Är inte den som brukar lägga upp frukostbilder. Är inte så himla nyttig av mig och sådär.  Men jag fick ihop en fin och vääääldigt god frukost i morse. Granatäpple är ju bara för gott. 
 
Nu drar jag till skolan för en morgonlektion, sen hem och sola i det fina vädret ! 

t.shirt

Fick denna enkla men perfekta t-shirten av olivia igår. 
Den är ifrån Cos och kostar 150kr. 
Blir den och ett par svarta glansiga short imorgon till skolan. 


(parantes)

Shorts Zara/Linne Hm/Skor &otherstories/Väska Missäy
 
Har varit och tränat precis, nu blir det en lång dusch med inackning, sen ett avsnitt vampire diaries. 
Sköööönt att jag har en lektion imorgon, som går ut på att ta med sig fika, och vara social i solen typ. 
Onsdag student för alla fina uddevalla 94or. 
Torsdag drar jag till Borås med mor far och syster, sover där till fredag. Shoppingplaner. 
Känns lite som att mitt sommarlov har börjat, och det känns fantastiskt. 

details

Detta har jag på mig idag. Ny klänning från tessie och silvriga smycken. 
Har haft en fin dag med ett fint litet kalas för olivia som fyller 21 år idag. 


glöm inte att du är en vanlig människa

Haft en hur fin dag som helst i Göteborg med Amanda. Fick köpt lite bra grejer, bland annat denna väskan och shortsen på bild. Nu sitter jag och kollar på Tv med mamma, pappa och olivia, har det allmänt mysigt. 
Imorgon fyller olivia år och då blir det kalas här hemma. Hoppas ni har haft en fin dag ! puss

RSS 2.0