28 oktober.

Hej, jag vet inte om ni minns för ca 10 månader sedan när jag tipsade er som ville att läsa min akneblogg, pga jag började en stark medicinbehandling mot min akne. Där har jag bloggat, i början typ en gång i veckan och det senaste mer sällan. Men där ser man iallafall min "resa" i bilder och text. Shit va tungt de har varit. Men jag ville bara säga det om det är någon som undrar, jag är klar. Och här är jag helt utan smink. (!!!!)

www.viccisiso.blogg.se


26 oktober





Gårdagens outfit innan jag drog vidare till st Jörgen spa i Göteborg med Anders. Har mina favvojacka från Pellobello, polo från Gina och jeans från Gina. 

Har haft ett underbart dygn på spa. Så mysigt med min fina kille, mer om det i nästa inlägg. Hänger nu i soffan med familjen, helt slut och mör i kroppen. Det kommer bli en tidig kväll ikväll, men det är skönt det med! Hoppas allt är bra med er! 

22 oktober

 
 
Har sååå länge kollat och suktat efter Chloé faye väskan. Tycker den är så tjusig med den där stora ringen på, men den kostar väldigt ganska för mycket för min lilla plånbok dessa dagar, alltså väskor kan vara värda mycket pengar, men när det kommer upp över 10lax så är det ju ganska orimligt för min del att ha råd. Så när jag kom till stockholm så hittade jag denna budgetvarianten som precis hade kommit in på Lindex, för bara 249:-(??). Så jag kunde ju inte annat än att köpa den, den va ju iallafall så himla lik ju. Och jag tycker den är jättefin hihi

21 oktober

 
En superdag i stockholm med himmelsk lunch. Calle tog oss till prime burger och wow, har nog aldrig ätit en så god hambugare. Helt perf alltså. och sen avslutades dagen med lite shopping och sen kaffe på starbucks. Resan hem behöver vi dock inte prata om, u-s-c-h. vad är grejen med ersättningsbussar som ska åka land och rike runt. Förseningar, som vanligt när man ska byta tåg med SJ.
 
 
 
 

19oktober

 
Denna helgen spenderades uppe i fantastiska stockholm med becka. Har haft så himla roligt, vi bodde på hotell och har ätit massa god mat. Framförallt så har vi hängt med calle och olle och vi har haft så roligt tillsammans. Verkligen, hur mysiga är inte dom. 
 
Åh är hon tillbaka igen tänker vissa av er säkert, och vissa tänker åh hon ska försöka börja blogga igen och sluta efter en vecka.... Once a nederlag alltid a nederlag osv. Men alltså vet ni vad. Jag har tänkt så mycket på detta med min blogg, fram och tillbaka upp och ner hit och dit. och jag har kommit fram till att jag tar det för seriöst. Jag älskar att ta kort, att fixa bilderna att lägga ut och visa för er och att skriva en rad eller två under. Vi kanske inte måste göra det till något större än vad det är. Eller rättare sagt jag. 

RSS 2.0