triangle

Har länge letat efter ett halsband med triangle detalj till ett bra pris. Köpte idag detta halsbandet som Maria har tipsat mig om. Helt perfekt. Tjoho.  

inte ens när du brann

lite bilder ifrån öland - löttorp och böda. Det var verkligen en härlig resa. Jag och sofia hade skitkul, vi lärde känna lite nytt folk och solen sken varje dag. kunde inte blivit bättre. 

en dag på smögen

sitter i bilen påbäg hem.har haft en suuuper fin dag ute på smögen med sol, bad, barnkalas på dagen och kräftkalas för rebecca på kvällen. Är så sjukt mätt nu, vill inte äta på typ en vecka. eller jo det vil ja.. men ni fattar greeeejen. 
 
> Shorts bikbok | linne topshop | mobilväska monki | skor converse | scarf någon butik i bovallstrand| Armband och solglajor Gina <
 

night and day

Lite bilder från fallens dagar då timbuktu och damn spelade. Sjukr bra konsert !
 
 

Barnkalas

Förbereder ett barnkalas ute på smögen med massa heliumbalonger och en jättestor uppblåst livflotte som fungerar som hoppborg ! Detta blir nog ett trevligt barnkalas . Grattis signe !


White and blue

//shorts bikbok//skjorta newyorker//top gina tricot//klocka ur&penn

(internet här är helt kass. Därför dålig uppdatering)

 


Klagar inte

Ligger på stranden med Sofia. Har köpt en tidning , äter tuttifrutti och solen lyser. Kan inte bli bättre. Så sjukt varmt så får snart ta ett bad. Livet

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500e7a04e087c347b8000228.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500e7a04e087c347b8000228.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500e7a139606ee28e60000f3.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500e7a139606ee28e60000f3.jpg" class="image">


15.50.59

Vädret idag är ju VARMT. Kan typ inte vara ute, dör. Ska iallafall gå ner till havet lite senare och ta vara på kvällssolen. Har kollat igenom tidning och hittade massa höstkläder. Så de är väl de man ska börja tänka på nu. Men det är mysigt ändå, tjocka tröjor, mysiga strumpor och snygga boots.


Öööööland

Äntligen framme. Är nere vid havet med Elsa och Maja , de ville bada. Själv tycker jag att de är lite väl kallt så avstår iallafall ikväll. Imorgon blir det sol och bad hela dagen!


Glitter mot min kind

Stannade i typ Falköping inatt med husbilen och sov och imorse fortsatte resan mot öland. Har precis stannat i Kalmar för att köpa ny bikini till Elsa och såklart hitta jag någonting att köpa jag med. Fick med mig ett halsband och två armband, på rea. Så jag betalde endast 87 kr , fyndigt. Sedan köpte jag även en vinröd tröja för 149:- som ni får se någon annan dag. (allt från Gina)


Nu när allt är grönt

Ligger i husbilen, Påväg till Öland. Har varit på konsert, fallens dagar, nu ikväll. Kollade på Timbuktu och damn. fetaste konserten. Så himla lagom med folk, lagom högt, lagom tryck. Timbuktu gjorde sitt sjukt bra och damn är ett så sjukt tight band. efter konserten drog jag och Johannes till husbilen, hans föräldrar kom på fika och sen drog de hem till Alingsås. Nu väntas för mig en solig vecka på Öland. Ska bli riktigt gött.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500b3dcee087c37e7a001234.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3569773/images/2012/pic_500b3dd0e087c324b9000297.jpg" class="image">


Utan dig

När jag kom hem igår möttes jag av det här. Mamma och pappa slipar och lackar om golvet i vardagsrummet vilket innebär att mitt rum är fullt av damm och möbler. Kul. Så igår kväll fick jag hjälpa pappa att finslipa det sista på golvet för hand och damma av tavlor och möbler.. Sjuuuukt va jobbigt. Men det blev fint tillslut. Just nu sitter jag på tåget till Göteborg , ska äta mat med mormor och morfar och sen träffa Johannes. Ikväll blir det Albin Gromer på liseberg!


måndag till torsdag

har haft typ sjukt fina dagar i båten med lisa. Vi har vart både i bovall, hamburgsund och fjällbacka + några fina naturhamnar. Treeevligt. Vi har solat, badat och ätit massa mat/ fika. men det är väl så det ska vara.
 
jSnyyyyyyggg....
 
 Asså sista kvällen i båten var typ den sjukaste kvällen jag varit med om. Det hände så mycket saker och det vara bara brutalt roligt. man blev glejd.

nu är jag hemma.

Efter en lång tid hemifrån, på hönö och ute på sjön är jag nu hemma. Har haft det helt underbart. Kunde inte haft det bättre lixom. Bloggen har dock inte haft världens uppdatering men här kommer iallafall lite fina bilder från hönö. I nästa inlägg kommer bilder från båtturen med lisa. 
 
Hönö 2012 
 

3264859•11.50

Har gått en promenad i bovall in till affärerna. Ska se om vi hittar något fint. Vi har redan hunnit med en springtur och bad i havet, underbart.


Hönö 2012

Hönö var grymt. Har haft flera otroligt fina dagar och sjukt mysiga kvällar. Kommer sakna alla så sjukt mycket. Kom iallafall hem igår och bestämde direkt med Lisa att dra ut med båten. Så nu sitter vi här, ute på sjön och har det gött.


11.31

Ligger på stranden med Katarina. Vädret är asbra, så himla gött. Så vi ska väl sola hela dagen och ikväll blir det troligtvis pizza i hamnen. Livet. Ha en fin dag!


Jag saknar er.

Lite bilder ifrån det sista lägret vi hade med klassen. åh jag saknar er allihopa. 9c, vi var allt bra. 
 
 

i let the bad ones in and the good ones go

Åker iväg och grillar hod familjen gyllensten. Mysigt, sen får jag åka hem och packa eftersom att jag inte ritkgit har hunnit det idag, även om det stod överst på dagens lista. Livet kom emellan säger jag då. 

heartbeats in the sand

Alla dessa justin bieber biljetter. Jag blev så arg igår när vi inte fick några, satt uppe klockan 7 men nej nej. livet är inte alltid rättvist. Nu måste vi bara hittta någon som kan sälja till oss för ett bra pris, he-he. 
 
Idag ska jag packa, ta det lugnt, kanske träffa Amanda. Imorgon drar jag och kattis till hönö, ska bli riktigt kul ! 
 
  

jag vet att dom vet att jag vet vad dom sa

Lite fler saker som jag köpte igår i Göteborg.  Kändes gött att köpa en ny bikini nu när sommaren är här. Idag ska jag bara ta det lugnt, sola, bada med amanda och ikväll sover jag hos henne. Imorgon är den stooora dagen. KÖPA BILJETTER TILL JUSTIN BIEBER KONSERTEN. ascoolt. man måste ju bara se han, kosta vad det kosta vill, jag ska se han. 

din kropp den rubbar min balans

Köpte blandannat dessa underbara shorts idag. Gick in en snabbis på hm för att kattis skulle lämna tillbaka ett linne och så hänger dessa shortsen där helt ensamma, Tänkte dikret att de skulle vara typ 44 och därför förstora för mig, men det var en 36:a och sitter ritkgit bra. Åh va glad jag blev. 
 
249:- H&M

Står bara still

Drar til Göteborg med Katarina. Mycket göteborg nu ja, men jag gillar det. 
kjol, Top ''Jacka/Skjorta'' - Bikbok. Väska - Mammas Gamla.  Hårring- HM . 


 
Frååååga : 
 
nilofar 
Åå va fina :) när åker du till turkiet o vart, ska nämligen dit jag med snart :D
 
Svar: Jag åker den 11 Augusti till Belek. Hade varit askul om vi var där samtidigt ju ! kraaam :D
 

The Other Half of Me

Har spenderat hela dagen med Amanda. Varje dag blir ett äventyr med henne. Vi skulle dra ut till torp för att byta en kjol Amanda hade köpt men min moppe slutade fungera efter halva vägen. Älskar den. Sedan åkte vi ner och tränade, Spinning. Tjenare. Sjukaste passet typ, Dit ska jag oftare vill jag lova. Unnade mig ett avslitt One tree hill i solen när jag kom hem och nu har morsan bakat bullar. Kall mjölk och  nybakta bullar är så rätt. 
 

I Think I’m Going to Like It Here

Åkte in till frölundatorg med lillasyrran i Söndags när vi var hos mormor och hittade dessa typ asfina byxorna på gina tricot för endast 150:-. Japp de blir perfekta nu i sommar och framförallt till kvällarna i Turkiet. 

Active Sports

Har haft en fin helg i Alingsås/Göteborg. Mys, Volleyboll, Pizza och regn typ. Men Ändå riktigt bra. 
Var ju i göteborg med elsa här om dagen och köpte massa fina saker som jag inte visat. Bland annat ett par shorts, en tröja och ett linne från Active sports- Gina tricot. Jag tänker att man faktiskt mycket hellre tränar med snygga kläder, så bara kör. 
 
Allt från Ginatricot.

RSS 2.0