vi drar dit palmerna bor

Åkte tidigt på måndagsmorgonen mot kos
Lång, bred, vit strand
finaste kattis. 
 
Har legat vid poolen hela dagen men snart blir det lunch och sen drar vi in till kos stad där det blir stranden i eftermiddag. Njuter av livet något så otroligt. hoppas ni mår bra!
 

First day in kos

 
Kjol Zara// Linne Gina// skor &otherstories // Väska och solglasögon Missäy// Smycken Hm, ur&penn// 
 
Första dagen här på kos har varit fantastisk, inte ett moln på himmlen och ca 30 grader i skuggan. helt perfekt. Sååå skönt att få en veckas avslappning såhär innan skolan börjar igen. Nu ska vi gå och hämta upp maria och oskar på deras hotellrum och sen blir det middag på restaurangen. Hoppas ni har det fint! 
 
 

Frizon

Första dagarnas på frizon har bestått av regn, konserter, regn, möten, gemenskap och regn. Igår spelade adam Tensta vilket var fett bra och sedan var det disco i ett tält mellan 1-3 inatt. Vi la oss ganska sent så idag är vi gött trötta, men de är så det ska vara. Idag är vädret lite bättre, solen kommer fram lite då och då och mina skor börjar äntligen torka. Just nu ligger jag och Kattis i tältet och funderar på en power nap, det kan behövas för att orka hela veckan! Hoppas ni mår fiint !


Freddy

Köpte ett nytt träningslinne på Fiorucci igår 150kr på rean. Sjukt go färg och väldigt skönt. 
Håller just nu på att packa som en GALNING inför frizon. Vad ska jag ha med mig? vad ska jag spara till kos? det är ju nämnligen så att jag kommer hem från frizon den 11:e och åker till kos den 12;e så det är inte mycket som hinner tvättas. Har även åkt heöa uddevalla runt på en timma och letat i VARJE skobutik vi har för att hitta ett par vita låga converse storlek 38 i den "gamla" modellen (den nya är inte riktigt lika snygg och klassisk). finns ingen stans. KUUL 
Nu ska jag packa vidare. Sedan kommer kattis hit och hämtar mig och vi drar vidare till Ed och därifrån åker vi med två snubbar mot frizon. Puh taggar nu, hoppas detta blir kuuuul. 
 

fika i majorna

snygg syster
Frank ocean påväg till gbg
Glass i parken
FIIIKAAA i värmen
Blev en lång dag på stan med lite shopping för min del. Innan jag gick och la mig igår besämde jag mig för att åka till göteborg, igen för jag kände bristen på kläder gå mig på nerverna. 
Efter den långa och otroligt varma shopping rundan tog vi vagnen till kaptensgatan i majorna där vi mötte olivia och herman på en fika. Mysigt och trevligt
 

meeeeeeeeeeeen

DETTA är alltså angelica blicks nya look. ASSÅ guuuud va snyggt och va jag så gärna vill jobba asmycket, få asmycket pengar och göra mitt hår exakt som hennes på den bilden, skulle kunna leva med det för alltid. 
detta fick bli kvällens ångest och mina tankar går åt att tänka ut en plan för att få mycket pengar så jag kan fixa fint hår. de är dags. jag tänker spara och sen göra det i höst. 
 
 
 

super rich kids with nothing but fake friends

Nya breda guldringar köpte jag mig igår på Hm-Divided i Göteborg för ynka 50:- , mycket nöjd. 
 
 
 
Fråga under inlägget "Basic top" : 
Finns dom på torp ? Skitsnygga
 
Svar: japp, jag har sett dom där men jag köpte mina på överby i Trollhättan ! 
 

3/8

Gårkvällen var fin, bio med Kattis david och Josef. Vi såg grown ups 2, lustig film utan någon riktig handling, men tycker ändå den var rätt rolig. Ville egentligen se känn ingen sorg men det går bli nästa gång. Efter bion torg vi hem till Josef, stekte lite pannkakor och hade det gött och sedan drog vi vidare hem till mormor för att sova. Nu har vi precis vaknat, ätit och duschat. Hur skönt är det inte att ligga hemma hos mormor i nybäddad säng och bara chilla. Aaah, hur gött som helst. Nu väntar en dag på stan och sen blir det nog lite fest ikväll! Ha en fin och vaaaaaarm dag!


smithska udden

Finaste olivia och herman 
För några dagar sedan ute i göteborg vi smithska udden. sjukt mysig och fin dag. 
 
Igår fyllde sara edberg 17 år. Det firades med middag hos sara och sedan fest hos Elin, mycket trevlig kväll. Idag  ska jag nog bara ta det lugnt i solen, lyssna på avsnitten jag missat av filip och ferdriks podcast och sedan får vi se vad som händer. Ha en fin dag !
 
 

RSS 2.0