29042014


Bra dag, bra väder. Har varit ute typ hela dagen och därmed fått mig gött brända axlar samt en fin bränna formad som en sportbh över bröstet, snyggt? 
Så mycket som jag verkligen borde göra men istället har snapat med olle i kanske 3 timmar samt planerat morgondagen som jag förövrigt är otroligt tagga på. Valborg firar jag och Becka med våra grabbar, god mat, gott fika, mys och prat. 
 

28042014

Vilken världsdag. Började skolan 11, slutade runt 12. Käkade med grabbarna och sen tog vi oss en himla lång fika på cofferoomer i solen. I typ 3.5h satt vi där och hade det himla gött. Nu ska jag häma elsa i stan och sen blir det ett pass med lisapå gymmet. fantastiskt bra dag.
 

28042014

Grillade med lite vänner ute i skeppsviken igårkväll och hjälpes vilken magisk kväll. Helt stilla vatten och jättefin solnedgång. Även Uddevalla har väl sina ljusa stunder. 
Denna helgen som varit kan nog överlag vara en av de bästa på länge med tanke på vädret och allt mysigt kan har hunnit med, lite som provsmak av sommarlov. Längtar som tusan. 
 
 
 
 

27042014

 
Tror inte en ända tjej har missat att angelica blicks kollektion för bikbok släpptes igår. Jag var inte där igår då jag valde att istället vara hemma och sola o ta det lungt. Åkte dock dit en sväng idag och exakt det som jag ville ha från kollektionen fanns kvar i min storlek, de asballa blåmönstrade shortsen och ringar i rosé. Nu är jag nöjd vill jag lova. 
 

en kväll att minnas

Hade en väldigt väldigt trevlig kväll igår med min goe vän Johan. Jag hämtade honom på jobbet och sedan hängde vi en del på Carlia i Uddevalla där MusikDirekt höll hus. Många otroligt bra band alltså. Ett favoritband som va där va ju lätt pretty princess. Så himla ballt med ett band som består av fyra tjejer som är helt grymma och som gör så bra låtar.
 
 
 
 
 

24042014



Hemma efter en lång skoldag bestående utav en mysig fikastund med två Goa pojkar och min gymnasietids troligtvis sista mattelektion. Imorgon har vi kursprov och sen är det slut. Hur sjukt är inte det. Så nu blir det plugga matte stenhårt resten av kvällen och sen sova. 

24042014

Eftersom att sneakers är ungefär det enda jag har använt i skoväg detta året kände jag att det var dags att skaffa mig ett par nya. De jag använt är ju gött sletna nu så det är mer än härligt att få på sig dessa vita fräcsha nu när våren är här på riktigt. Beställde mina ifrån sneakstuff.com för runt 700 kr 
 
 

23042014

 
Vill ha så mycket vårskor nu. Gärna espadrillos, sandaler, slides, allt som går i vårskoväg. Tyvär kan en inte ha allt så jag får nog välja ut några godingar att beställa hem. 
 
1 & 3 - Windsor Smith 2 - Nike (air force) 4 - Converse 5&6- Birkenstock 7,8,9 - Nelly.com
 
 
 

21042014

fartfyllda dagar det senaste. Sökte till idol i lördags, en himla lång väntan. 9 timmar(?!) stod vi i kö haha! men det var en upplevelse ialalfall. På lördagskvällen var det förfest hos lisa och sedan drog vi ut ett gäng på krogen. Väldigt kul var det faktiskt, mycket dans och människor, gillar det. Imorgon börjar skolan och jag känner mig väl inte väldigt redo, uuuuh tillbaks in i rutin och komma igång med pluggandet. 
 

L'oréal

Kan absolut rekomendera detta paket med shampo, balsam och värmeskydd från Loréal Paris. Fick det i födelsedagspresent av familjen och är verkligen nöjd. Håret känns tjockt, repareat och fräscht. 
 
Idag blev det en tripp ut till smögen med lisa. Körde bil, vilket kändes helt overkligt faktiskt. Vi kollade in pondus 70% rea, som tyvärr var rena rama floppen, och sen käkade vi i bilen innan vi drog hem och direkt vidare till gymmet. En trevlig dag blev det iallafall. 
 

KÖRKORT

Idag
 

Alltså kan ni förstå att jag tog körkort idag. Jag är fortfarande heeeelt i chock alltså. HUUUR nervös var jag inför uppkörningen och HUUR glad var jag när han sa att jag var godkänd. Obeskrivligt. Har kört bil hela kvällen med lisa och olle, väldigt trevligt. Imorgon blir det en sväng ut till smögen med lisa för shopping och mys. 


frukost

Heeej på er! Gjorde frukost med elsa idag, hon fick stå för melonen och jag för äggröra. Fint ska det vara!
Det är ju bara sååå skönt att ha lov, med så fint väder som vi har, njuter så mycket jag bara kan. Till helgen skadet ju bli upp till 18 grader?! klagar inte. 




rosé

 
Satsar på rosé detaljer i rummet nu mera. Fick galgar och lyktor i rosé av Lisa, Amanda och Bea i present och kände att det var helt rätt. Ska införskaffa mig två lampor i samma stil hade jag tänkt och tror det kommer bli ritkigt bra. 
 

18

MIN FÖDELSEDAG IDAAAAAAAG. Har varit en så mysig och lugn dag, blev bjuden på mat och fika av kattis på lejas. Välbehövligt. Kvällen hae bestått utav en hel del körkortsteori och mys med mamma, så jag är mer än nöjd. 
 
Tack för alla fina o mysa gratulationer jag fått idag. Blir så himla glaaad! 
 
 
 

Let's do this

 
En  taggad victoria sitter och laddar upp. De är dags att börja igen, efter en höst och vinter av försök till inspirationintag så kör jag. Åh jag är taggad. De är ett litet litet gäng människor som redan är här och kikar ibland och skulle gärna vilja höra vad ni vill se? musik? träning? kläder? vardag? foto? Någonting ni garanterat kommer få ta del utav är iallfall min vår och sommar, som redan nu ser ut att bli fullspäckad utav massa skoj. Bal, konserter, resor och festivaler. 
Vi kör. 
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0