I just had to

Så himla gött när man känner att man fyndar. Köpte t-shirten jag har bloggat om 100 gånger idag för bara 150 kr. Jag väntade in det perfekta priset och slog till typ. Sen satt jag inne på Ebay och blev sugen på ett par runda brillor. hittade desa för typ 3 dollar och slog till direkt. Fri frakt och hela paketet. nu kan jag somna gott inatt. 
 
Har hängt med lovisa efter skolan. ätit ben & jerrys, mysit och sådär. Mycket härligt. Fredag imorgon för er som inte visste. och jag tycker det ska bli otroligt skönt med helg. 

Rocket

Köpte mig en ny marcasa och läppenna idag. 
Marscaran har jag inte testat innan så det kan bli intressant, det ser ju väldigt bra ut på reklamen.. även om man inte alltid ska lita på det. Och sedan läppenna , de har jag inte heller testat innan, men kände att de kan va bra och ha. Den va inte så dyr heller. 
 
Mascara - 129 kr
Läppenna - 69kr

It's all right.

Jeans Levi´s // T-shirt Gina// Halsband HM//Skor Nike// Jacka Wera // Väska Hm. 
 
 
Precis hemkommen från en seeeeg dag i skolan. Tisdagar kan ju vara värst. men med trevligt sällskap klarar man det mesta. Tänkte bara upplysa er som läser här om att jag onsdag den 6:mars kommer gå modevisning på östrabo, och även på torp den 9:mars. Kom gärna och kolla , och vill ni ha biljetter till kvällsföreställningen den 6:e är de bara att säga till så ska jag se vad jag kan fixa. 
 
Tider-  6:mars : Klockan 12 och 18.30 (de 18.30 behöver man biljett till/betala inträde)
          9:mars 12.30 på secenen i frididshuset(heter det så?), där utanför bauhaus. 
 
 

requiem solution

T-shirt Gina// Jeans Dr.demin // Skärp Bikbok // Kavaj Gina // Jakca Gina// Skor Dr.martens //Väska H&M
 

JENAS

 
 
När man har använt svarta jenas ett halvår är det lixom svårt att känna efter hur man ska matcha de blåa jenasen. Men nu satt jag inne och kollade på asos och hittade lite streetstyle med jeans. As snyggt. så här är lite tips .. 
Nu ska iallfall jag börja kötta blåa jenas i alla former och färger. 

so i ask where are you now, just when i needed you

Detta är ju dagar man saknar. så konstigt att komma hem, så tomt. Åh, längtar reda till nåsta år. 

let the sunshine in

 
sunglasses topshop
 
 
 
Solen börjar kika fram mer och mer för varje dag. De är så härligt. satt ute en stund förrut och bara njöt. asså så sjukt gött med solen i ansiktet och en kopp varm choklad. haha ... 
jo men den stora fråga, vad ska man införskaffa sig för solglasögon till våren/sommaren. Jag har ju bestämt mig för att iallafall köpa mig ett par stora, rätt stilrena, runda. men sen vill man ju några andra, spännande brillor också. Dessa tycker jag är sjukt snygga, och alla är från topshop och kostar runt 200kr. Värt, tycker jag. 

om du blundar mot allt kommer allt blunda tillbaks

 
Precis hemkommen ifrån en helt fantastisk resa i kittelfjäll. ASså bästa veckan. Mycket skratt, nya vänner, glädje, trötthet, skidor och snö. Världsbäst. 
När man suttit i buss 18 h känner man sig lite lagom ofräsh. fick typ panik och började testa lite kläder, o då kom jag på att denna skjortan e ju cool. Den ska jag börja använda. Nu ska jag ta mig lite frukost, kolla på tv och fixa lite bilder ifrån resan. Ha en bäst dag och njut av de sista dagarna på lovet. 

hur dom än vill se oss gå med tunga steg

 
Har haft en helt fanatstisk dag i backen med strålande sol. nu sitter jag här på rummet igen. med helt möra ben, samma tidpunkt som igår. haha , man får lixom tid till datan denna tiden. 
Börjar bli hungrig, och vi äter hela tiden känns det som , fattar inte hur i hela friden jag kan blir hungrig. 
OCH VET NI?! idag släppte oskar linnros typ det bästa jag har hört. ÅH HAN ÄR BÄST. åh lyssna, hur dom än heter låten och vad jag vet finns det bara på WiMP än då länge! Hoppas ni mår bra!
 
 

170825


Vad dom än

Kittelfjäll är helt fantastiskt. Bussresan gick bra, den va ju helt lång med de är härligt. Sov en timma, så igår kväll, efter att jag varit uppe i 40h i var jag ju rätt övertrött. Nu har jag sovit ut och snart ska vi överaska" Emil som fyller 18. Sen väntar en heldag i backen, och vi ser ut att få bra väder, vilket jag är tacksam glad för!


SNOW

Nu bär det av. 18 h. Hoppas det blir en sjukt bra resa. Man blir ändå rätt taggad på skidor när man kollar på dessa bilder från österrike. Hopas vi får bra väder , för då ska jag sola också. Åh, är typ nervös. Men det blir en bra vecka ! 

#10

Springer runt i faster Angelicas gamla volleybolltröja såhär på morgonkvisten/förmiddagen. Sjukt go och ritkigt snygg tycker ja. Packar, spelar gitarr, laddar batterier och planerar en 18 h lång bussresa som jag har framför mig. 18 h? har nog ännu inte fattat hur lång tid det är. de tar ju för i hela friden längre tid att åka till kittelfjäll med buss än thailand med flyg. Till västerbotten ska jag iallafall. ska typ bli kul att bara få komma så högt upp i sverige. Äventyr , ja
 
 

A day

 
Uppdateringen ligger i botten. jag är trött på vinter och inte alls inspirerad. är bara taggad på vår och sommar. Så däför får ni några bilder ifrån några sjuuukt minnesvärda dagar i sommras med lisa. det var sjukans trevligt och någon som absoluuuut ska göras om i sommar igen.
Imorgon drar jag till kittelfjäll, med hela gääänget. Blir fett. hoppas jag.
Ska försöka uppdatera så ofta sm möjligt och hoppas att det finns wifi på hotellet ! Hoppas ni fått en grym start på lovet!

first aid kit

En sjukt fantastisk konser igår i trollhättan. vill typ grina. så fruuuuktansväääärt bra. Så sjukt mycket hår , älskar det.lång väntan för mig och olle innan. vi fick uppleva total kyla, men de va de värt. stog längst fram i kön av ca 1000 pers.. men att stå långst fram på en konert som denna kan inte köpas med pengar. dör. 


 
Alla ♥´s dag idag. Jag "firar" inte med någon annan än familjen och är rätt nöjd med det. Men hoppas alla par har haft en fin och otroligt mysig dag. och hoppas alla tjejer har fått något fint av sina partners. eller tvärtom. 
För de är idag är dagen och de är en fin dag. 
 
My funny valentine. Sweet comic valentine. You make me smile with my heart. 

måste dra

Gott. ikväll - konsert i trollhättan. First aid kit. De blir grymt!
Sitter i skolan med några kompisar. sista vanliga lektionen innan lovet snart. Sen har vi två temdagar och sen LOV. Skidor för hela slanden. Taggad nu. 
 

fetis dagen

Idag får man lov att äta semlor. de känns ju heeelt okej. Så mamma har bakat dom bästa av dem bästa semlorna, och åh va gott. Så det blir en kväll framför tv:n med familjen.. och maria och midy eller vad dem heter. sköna damer för övrigt. 
Imorgon är det sista vanliga skoldagen innan lovet. Spanska prov och imorgon kväll first aid kit med olle i trollhättan. FETT. 
 
 

jag vill ha

 
hej villha
 
 
1.finns på vivistyle och fashionpash vad jag vet //2.Bikbok// 3.vet inte vart den finns men vill ha, justin har ju en.//4.Zara//5.Bikbok//6.Tophop//7.Ginatricot//8. Bikbok//9.Gina tricot //10. Topshop//11.topshop //12. gina tricot

skiiiddooor

Snart kittelfjäll. Har idag laddat upp med ny skidhjälm och har fått tag på ett par snygga skidglasögon som jag ska få låna utav benjamin och sen ska jag låna mammas knallrosa jacka. kommer känna mig riktigt snabb i backen om man säger så. haha. 
 
Jag känner att jag verkligen behöver plugga, men jag vet inte vad. Spanska? läsa bok? gitarr? sång? ensemble? finns så mycket att välja på att jag inte ens orkar börja. Ha en fin söndagskväll! 

waterfall braid

Körde på fläta och lockar idag, pappas dag till ära. Även anders, Simon och morfar. vilken födelsedags dag.  Skjorta från gina, kjol från bikbok, halsband från Hm. 
Masssa fika idag och massa kalas. Mysigt. Snitter nu framför tvn och dreglar över anton ewald. Har hållt koll på honom sedan slutet av 2012 , då var han inte så känd. Nu efter ikväll strömmar det av kommentarer om Atnom Ewald överallt. Lite kul haha. Riktigt duktig kille måste jag säga. såå heja anton 

Nike

Liten smygtitt på min nya tröja från emmaus. Rosa/ blått nike märke på ett vit tjocktröja. Fräscht med en silvrig kejda.150 kr. 

vintage

En vintage dag med olle i göteborg idag. har haft det himla skoj och gött. Mycket trevligt. Vintage e kul 
Olle hitttade en trevlig tröja på myrorna och en as fräsch skjorta på beoyndretro. Själv fick jag med mig en 70/80 tals nike tröja från Emmaus. Riktigt nöjd faktiskt.

Förutom att jag har lagt typ 20 spänn på toalett besök idag. men det var det väll värt. man vill ju inte kissa ner sig. 

sport

sport inspirerat mode kan ju vara typ de coolaste som finns. älskar att bryta av med ett par fräscha gympasdojer , keps eller bara en snygg nike t-shirt. Mer sånt.
Imorgon drar jag ttroligtvis till göteborg med olle. Vintage shopping ska det bli. så vi får hoppas jag hittar något riktigt bra. 

space

Lyssnar på Gavin Degraw. Han kan ju bara det bästa som fiinnss. helt fantastikst. jag ska se han live någon gång, de kommer rocka när det händer. Fick hem mina justinbieber biljetter idag. TAGGA. Nästa vecka är det First aid kit i trollhättan med olle. TAGGA. Ska snart köpa min håkan biljett, de blir en fin dag. occcchhhh Beyonce kommer till Sverige.  På måndag är det biljettsläpp JAg ska aboslut försöka få biletter. detta blir ett år fyllt med konserter. Jag gillar det. 

when he was only 22

Har hängt ute i lane efter skolan med sofia. Sjukt kul att träffa henne och var ju så galet länge sen! Typ innan jul. 
Vi åt lite tacos, glass, spelade spel, skrattade och kollade lite på tv. En perfekt eftermiddag bara. 
Snart bär det av till kittelfjäll, inte långt kvar nu. börjar bli dax att planera pakning av skitkläder och sådär, de är ju en hel del grejer man måste ha med sig! mend et blir nog en grym vecka! hoppas lisa få förlja med också, hade varit grymt. 

Kan vara det snyggaste jag någonsin skådat.


det här får vi aldrig tillbaka


 
Nu har jag instagam igen. Efter att mitt konto togs bort för dem trodde jag var under 13. känns ju väääldigt väldigt tråkigt och nästan lite eakt. Alla gamla bilder, och följare är borta, men värst av allt,  Mitt användarnamn går inte att få tillbaka. Känns så himla tråkigt. Ska fösöka maila dem som en tok och tvinga dem ge mig det tillbaka. Men
 
 
just nu heter jag: Victorialjungquist. Missa inte ljungqUist.

jag vet att du ser mig, jag känner hur du andas på mig.

Torp en sväng förrut. Köpte mig en guldkedja på hm. Haha , jag e galen i sånt här. Vill ha armband också. så det får det bli nästa gång. Perfekt, Till sommaren ska jag pyssla med alla kedjor och fixa något fruktansvärt snyggt, med massa färger.
 
 

I'm here for you

Sov hos Lisa inatt. Åt sjukt mycket kladdkaka, mat och hade det fett mysigt.
Idag är det sjukt fint väder ute så var ute på en prommenad med mamma, pappa och olivia. Så sjukt gött med lite solljus. Snart en sväng ut till torp. Ha en fin dag 

I would

Hade min nya jacka ifrån gina idag. ÄLSKAR DEN. 499 :- kostar den. 
Lite vårkänsla över det hela. 
 
 
ni förstår inte. idag släpptes biljetterna till justins extra konsert. fick till en början inte biljetter. började nästan gråta. men gick en sista gång in på vip paketen och kollade. FICK TRE STYCKEN ! började typ grina. 3 vipp biljetter till mig amanda och lisa. den 24 april blir en fin dag. 
så nu drar jag hem och firar med lisa, för detta har vi väntat på ett halvår , vi är så värda dessa biljetter.
 

On the phone all day

 
fick hänga i medmeras loge. cool. t
bilder ifrån spelningen igår. Först sjöng en fett grym tjej som heter sofia. SJUKASTE rösen. sjukt bra. Sen körde "The face" några grymma låtar och tillsist "medmera" En grymt bra kväll. 
 
Haha liiiiiite dåliga bilder. men de får gå för denna gången. 
 
 

 
Ifrån alice 
Vart redigerar du dina bilder? kram
Sv: jag redigerar dem i picmonkey (den gamla sidan som tidigare hette picnik) fungerar jättebra. Ibland händer det att jag leker lite med dem i photoshop men för det mesta, somsagt, i picmonkey. Kraaam :) 
 
Den andra frågan va vad för musik medmera spelar. 
Dom kör för det mesta riktigt vassa covers, gavin degraw coldpaly mm. Sedan har dem gjort en egen låt som heter punk slut. Den borde ni alla lyssna på här: 

RSS 2.0