Små

Dessa bilder hittade jag i ett fotoalbum hos Angelica när vi var på hasslö. Asså jag minns ju denna tiden som om att de var nyss, så konstigt.
Dagen har jag spenderat ute på smögen, agerar barnvakt till Signe och Levi, imorgon ska jag hjälpa Marcus på jobbet, allt för att få lite pengar. Så jag spenderar även de två komma de dagarna här ute.
Fick en fråga om jag skulle till hönö och svaret på den är att det ska jag. Ska dock bara dit några dagar kanske typ 3 men bättre det än inget. Ska bli riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, din blogg är jätte fin med alla bilder och så som du lägger upp! Men jag har en liten fråga! =) du är ju med massa olika vänner hela tiden, vem/vilka är din bästa vän? Tack för svar =D

2013-07-02 @ 06:59:16
Postat av: snuskis

DÖR HUR SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2013-07-03 @ 21:56:28
Postat av: Anonym

Har du ett jobb?

2013-07-04 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0