The perfect prom dress

Kanske inte har berättat det, men jag ska gå på östrabos bal i maj ! Blev bjuden av en väldigt go vän vid namn Benjamin och de tackar man ju inte nej till ! så himla kul att han frågade mig :) 
så nu håller jag på att letar som en GALNING efter en klänning som jag skulle kunna ha. Som ni kanske förstår Ska jag ju kanske inte köpa mig värstaste värsta klänningen men jag vill ha en enkel, fin lång. 
Det är ju bara så sjukt svårt , för det finns miljarders miljoners olika modeller, färger längder. Ska jag ha släp? pärlor? fluff?  Ja. Så letandet fortsätter.  
Om ni har något litet förslag kan ni alltid länka det till mig. För lite hjälp sitter inte fel !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa!!

Du skulle varit HUR FIN SOM HELST i den rosa/svarta!!!

2013-03-03 @ 18:38:17
URL: http://lovisavalberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Luxdress.se har väldigt fina klänningar!

2013-03-05 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0