Bare minerals

Fick ett paket med mineralsmink i julklapp och har använt de nu sedan julafton. Måste bara säga att jag personligen tycker att det är riktigt bra som "vardagssmink". Det känns verkligen lätt mot huden, och för min hud som väldigt lätt blir finnig torr osv så är detta perfekt. Har faktsikt redan märkt att jag får mindre finnar. 
Till fest kan man ju gärna vilja ha lite mer smink, och gära så att det syns och då kan man köra på lite andra sminktyper, men som sagt till vardags är detta väldigt bra och ser naturligt ut. 
 
Idag har varit så sjukt segt. Har suttit hemma hela dagen. De blir sån skillnad att komma hem från unite där de har varit fullt ös hela tiden till ett tyst hus. galet.
Snart kommer lite släktningar hit och sen drar jag ner och tränar. hej på er

Kommentarer
Postat av: ina

alltså tacktackTACK snyggt-i-världen-viccan!!

2013-01-03 @ 11:48:41
URL: http://lyssnatillsammaregn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0