lookbook


sjukt bra outfits från lookbook. 
Och inte minst den sista snubben på bild. man bara DÖR. TJA va snygg. 
 
Kan nu meddela att jag igår gjorde jag aldrgi trodde skulle ske, jag skickade in en bild på mitt id till facebook, precis som dom bad mig göra. jag täckte över all viktig information och de som stod kvar var bara mitt namn och mitt födelsedatum. Och de gick skitbra. Idag fick jag ett mail där dem bad om förlåtelse för att de spärrade mitt konto utan anledning.  Nu är det bara instagram kvar, och de löser sig nog förr eller senare. 
Hoppas ni har haft en bra dag ! 

Kommentarer
Postat av: andreasaik

Hey!

Det här är den första personen någon tycks ha hittat på hela webben, som fått tillbaka sitt facebook-konto efter helgens strul, och vi är MÅNGA över hela världen så att säga.

Men roligt att höra att det iaf funkade för dig, då kanske det finns hopp för alla andra också :) Men jag har två frågor till dig, som vi är många mer än mig undrar över.....

1. Har du kvar svaret i ditt mail, och har lust att klippa ut deras exakta text, och har lust/tid att göra det? Många vill ju ha svar på vad som försiggår i frågan.....

2. Jag har fått frågan om att lägga ut en länk till din blogg? Men vet inte om du är så intresserad av det, eller om de skulle bli särskilt mycket klokare av att läsa en svensk blogg, då de dels tycks vara mest engelsktalande och endast bryr sig om facebook/instragram strulet. Så personligen tror jag de likt mig, är mest intresserade av det facebook svarade, så slipper du eventuellt kaos på din blogg :)

P.S Om du märkt någon skillnad eller något annat konstigt, sen du kom tillbaka till facebook, får du jättegärna berätta om det :)

MVH / Andreas

Svar: svarar i ett mail till dig !
viccan.webblogg.se

2013-01-23 @ 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0