Kära Tomten...

Har lyckats få till några riktigt fina saker jag önskar mig i julklapp. Allt från inredning till smink och smycken. Är såååå himla sugen på att testa blondinbellas produkter. Hör massa gott om det märket och det ska ju särskiljt vara bra för folk med problemhy, vilket jag har. Hade varit så roligt om de funkade bra för för mig, både för att jag behöver ett märke jag kan lita på, men även för att Isabella löwengrip är en så himla inspirerande person. 


Sitter just nu i bilen påväg till Stockholm. Imorgon ska vi äta julbord inne inse i stan och inatt ska jag sova hos becka och Johan ! Woho, ska bli sååå himla mysigt. Lyxigt med en ledig helg innan jul också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0