29052015

 
 
Känns som vi kmr ha fullt upp med studentfirande kommande vecka så jag har redan börjat fundera på packning haha.. Någon mer än jag som är överdrivet superpepp på studentresa till mallorca och magaluf. Åh wow. Jag längtar efter solen, jag som behöver stora mängder sol för att hålla humöret uppe längtar så mkt efter en vecka i värmen. Typ sitta sent i på natten med mina fina vänner o snacka skit, och sedan på morgonen där efter gå ut på en PW längs stranden. Så kmr min studentresa se ut haha kommer bli perfekt. Och som det ser ut nu så är vädret väldigt bra där nere, hoppas det håller i sig.
 
Fortfarande sjuk. Åh, verkligen typsika förkylningen med en släng av influensa känns det som. Jag har ju ont överallt och huvudet känns som en burk. Men det går över så mig går det ingen nöd på, särskiljt inte när skolan ändå är slut? Idag blir de nog inte mkt gjort, trots att jag skulle behöva fixa lite. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0