17032015

 
Minns ni dessa bilder. blir helt glad i häjrtat. Fattar ni hur bra kväll detta va. Jag, en bästa vän, skagenröra, sjuuuuk solnedgång och jordgubbar ute på Hönö. Där lever man ju drömmen på sommaren. 

Är typ besviken på mig själv. Vill SÅ gärna kunna ta bra fina typ outfitbilder på mig, de är ju sånt jag tycker är roligt framförallt. MEN det är ju gaaanska svårt när man inte har en fotograf i garderoben att plocka fram, inte ett stativ, inte ett bra objektiv eller en bra kamera. haha. Självklart är det ju askul att ta outfitbilder på andra också, så om någon vill så fotar jag.
JAG vill ha pengar så jag ska köpa fiiiin utrusning så ni kan få se hur fina bilder det kan bli. hatar att de kostar typ 50.000. När jag har heltidsjobb och bor hemma och inte går i skolan kmr alla pengar gå till kamera och objektiv. så det så. 
 
Jag ha för övrigt varit sjukt duktig idag måste jag få säga. Gjorde upp en plan med vad som skulle göras, typ skriva klart uppgift i svenskan, städa, bädda rent osv, ni vet allt viktigt man ska göra. Och jag har gjort allt som stod på min lista. Har aldrig hänt? skickat in svenskauppgiften nu och den ska egentligen in på typ söndag?
Ah nog om skola och måsten, imorgon är jag leeedig. och jag har inga planer mer än att träffa anders och köpa kostym till honom. Inte speciellt påfrestande faktiskt.
 
Hoppas allt är fint med er. De e så kul att ni kikar in här varje dag, kram

Kommentarer
Postat av: kattis

ÅHHHH du är ju finast! Så himla underbar kväll, miss it!

2015-03-17 @ 21:45:58
Postat av: snuskgubben

ngn dag när jag har fab outfit ska du få ta kort slavis. minsann

Svar: Längtar snuskis, längtar
viccan.webblogg.se

2015-03-20 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0