14032015 ♛

 
 
Firat denna donna som idag fyller 17 år(?!). Haft grillpremiär i det fina vädret, eftersom att om elsa får bestämma maten så är det grillat kött som gäller och en cheesecake fylld med hallon till efterrätt. Så vi har haft det riktigt gott idag faktiskt.Av mig fick hon den rosa triangl Swimwear bikinin på bilden, och OM hon va snygg i den. 
Himmel va tiden går, min lillayster känns som min tvilligsyster haha. Läskigt. 

Stort grattis till dig idag min fina syster, Jag älskar dig. 
 
Nuuuu åker jag till Anders för promenad i kvällssolen och sen mellomys. Hoppas allt är finfint med er och att ni njuter av helg och sol! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ELSIS

älskar dej mest av allt!

Svar: Löveeee !!
viccan.webblogg.se

2015-03-20 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0