20072015



Dessa bilder kan ju få sammanfatta min helg haha... Har alltså varit ute på någon typ utav familjehajk med pojkvänner samt mor och far. Vi paddlade runt i en sjö uppe i Bengtsfors och sov ute på liggunderlag. Vet inte riktigt om jag älskade det, men de va ett äventyr och en upplevelse haha. Vi hade iallafall roligt, men om jag får välja så blir det hotell och typ spa framför hajk och paddling. 

Ledig idag, känns magnifikt. Håller på att fixa lite i rummet igen, ny inredning i garderoben står på tur. Började lite smått igår och ska fortsätta någon dag kommande veckan. Anders är så snäll och hjälper mig bygga ihop Ikea lådor och byxhängare och smyckes förvaring och allt sånt där haha och jag langar skruvar och skuvmejslar osv. Bra team tkr jag. Sitter med tackkort från studenten, såklart ute sent med dom. Väldigt sent kanske ,jag vet inte.
Nu ska Jag ta vara på solen! Hade fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0