2015

haha blir så glad pga att jag inte har bloggat på månader och det fortfarande är så himla många som faktiskt är inne här varje dag och kikar. hallå eller. VEM är jag som inte bloggar när jag faktiskt har läsare. 
Jag tänkte dra hur läget ligger till. Jag äter en ganska stark medicin mot min akne nu, och det vart ganska mycket utav allt detta, med behandling och sånt på en gång. Har bara hållt på i två veckor men de innebar en liten process att faktiskt bestämma sig för att gå på denna behandling i ett havlår, samt till att börja med medicinen. Men nu är jag mitt i det och allt känns bra för tillfället, inga jobbiga biverkningar eller så.
Jag bloggar på en annan blogg, som för tillfället är privat, där jag lägger upp bilder och skriver lite om min behandling, en gång i veckan, för att jag ska kunna se utvecklingen och förbättringen, mest för min egen skull. Men denna privata blogg kanske jag kommer låsa upp längre fram så ni får tillfälle att läsa där om det är någon som har samma problem och ska börja med samma behandling med isotretionen, och vill veta mer eller om det är någon som är nyfiken på att se hur det går bara. Nu vet ni det. 
 
Så tänkte jag sjävlklart försöka ta tag i denna bloggen med. Har jag sagt 1000 gånger men de har varit svårt att få ihop allt med skolan i kombination med att det har varit en så sjukt tuff höst och vinter för mig, aldrig varit med om liknande. Men ser på något sätt ett ljus i tunneln lixom. 
 
Tack för att ni fortfarande kikar in och fortsätt gärna med det! pussar och kramar från mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0