20012015

Åh, jag har en ljusrosa kappa nu. haha, ni som känner mig vet att jackor kan göra mig knäsvag. Är jag ute och shoppar, och ska hitta någonting att ha på mig, allt annat än jackor så hittar jag ändå bara jackor.
Och så är det ju just denna kappan. Kollade på den i vitt när jag var i spanien första gången. Köpte den inte då, men när jag kom hem ringde jag mormor och bad henne köpa hem den åt mig. Sen åkte vi ner till spanien några veckor senare, då köpte jag den med mig hem i svart, oh ja nu förstår ni. Mormor kom hem med denna till mig i söndags för att jag skulle kunna slutföra just denna kollektion av jackor. Så är det med det. 

Nuuuu tänker jag ta bilen hem till anders och mysa. Det behöver jag. Tv mys och plugg hade vi tänkt oss. Hoppas ni får en superfin kväll, kramis
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0