13012015

Mycket smink nu, får ursäkta. Men detta fick jag hem idag.!!! hurra som en väntat på en ny bra på concealer samt på att få testa detta läppstift. Det är läppsitftet Creme d'nude och concealern MAC pro longwear concealer nw20, ifrån MAC. Det är ju så kul med nytt smink, åh och nu ska jag lära mig contouring fullt ut och även att lägga ögonskuggor, tkr det är sjukt svårt men övning ger väl färdighet, nångång. Tråkigt bara att mina läppar typ är maximalt uttorkade i 5 månader till pga denna medicinen = inget läppstift. 
En liten bra biverkan min medicin har är dock att jag inte producerar fett eller talg i hårbotten, vilket innebär att håret aldrig blir smutsigt?! så skönt. Har inte duschat håret sen i fredags och det ser fortfarande nytvättat ut, drööööm. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0