12012015

Fick hem detta contour kit från anastasia beverly hills idag. Väntat på det typ i tio dagar, helt seg leverans denna gången. Har varit sugen på att köpa detta jättelänge, alla har den ju och pratar så himla gott om den. Så nu är det min tur att testa, och framförallt lära mig att jobba med sånthär contour kit. Ska bli kul att leka med denna ! 
 
Så himla konstig dag. Känner mig väldigt ledsen och deppig ikväll. Får väl kura ihop mig framför tvn nu för att få tankarna på annat. Hoppas allt är bra med er!
Godnatt 

Kommentarer
Postat av: kattis

du e inte ensam gumman! också depp ikväll. miss uuu <3
bra att du e igång med bloggen, bäst är du !

Svar: Åh min älskade vän <3 SOM jag saknar dig.
Du är ju bäst alla dagar !
viccan.webblogg.se

2015-01-12 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0