10012015

 
Hej ! Detta fantastiskt braiga paket fick jag utav mormor och morfar i julklapp. Schampoo, Balsam och hårolja som jag tokälskar. 
Har duschat med detta några gånger nu och wow, mitt hår blir så sjukt smooth alltså. 
Utöver dessa produkter i håret så har jag idag börjat använda kokosolja som inpackning. Känns lite speciellt första gången eftersom att det bara var vanliga olja man har i, men samtidgt så blir ju håret magiskt mjukt och fint och lent efter tvätten. Och det bästa är ju att  detta sker med hjälp utav helt naturliga ingredienser som bygger upp och gör håret mjukt ifrån grunden istället för vanliga inpackningar som säkert innehåller massa bra oljor och mjukgörande grejer men även tex parabener och alkoholer som är skadligt för håret. 
Ah som ni märker här så har jag försökt ta tag i håret för att få det att må bra på riktigt. Blir kul att se resultatet om ett par månader! 
 
 
Åh helg så skönt. Lovet är ju ett minne blått så de ska bli skönt at få sova ut på riktigt imorgon igen. 
Lite träning imorgon tänkte jag mig också, och städa rummet, plugga lite och ta det lugnt. Inget jobb denna helgen ser det ut som heller, vore ju gött att få in pengar, men samtidigt får man absolut njuta av de lediga helgerna man får. Nu ska jag dra igång ett avsnitt utav vänner till och sen somnar jag som en liten bebis, haha.
Godnatt och kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0