08012015

 
Hej vänner!
I julkapp fick jag en iphone 6 av mamma och pappa, vilket inte kom som en superstor överaskning då det var iprincip det ända jag önskade mig. Jag som haft en tragig iphone 4s sedan en lång tid tillbaka var ju väldigt skeptisk till hur denna himla stora telefon skulle kunna ersätta denna lilla smidiga 4a. Men idag är jag för tusan helt såld, jag älskaaaar min nya telefon, sååå fin. Fick det fina skalet som ligger brevid ifrån Elsa i julkapp och det passar ju perfekt till med gulddetaljerna. Så om du ska införksaffa dig ny telefon och funderar på vilken för en så rekeomenderar jag här och nu denna guldklimp. 
 
Fått gjort en hel del idag. Börjat skolan efter ett välbehövligt jullov=första dagen på sista terminen är avklarad!! hurra för det. Sedan har jag bokat tid hos frisören, en förändring ska ske tänkte jag mig, super taggad på lite vårhår. Varit en sväng hos optikern och gjort lite sånt, ni vet sånt man måste göra men skjuter upp.
Nu ska jag äta frukt, kolla på vänner och sen ta ikapp lite skoljobb, har alltså hamnat efter efter första dagen i skolan. Vill inte påstå att jag och lovisa är aktiva på lektionen när vi hittar roliga sminkprodukter som vi vill ha. hahaha vi kan prata i timmar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0