24022015 ❂


 
En lektion idag och sen drog jag till sjukhuset för att få reda på lite mer om hur länge jag ska äta min medicin och hur upplägget ser ut månaderna efter jag slutat med kuren. Kommer ligga projekt för mitt ansikte hela sommarn och hösten, blir nog inte helt klar förens nästa vinter när man räknar med att få bort ärr osv. Så så ligger det till på den fronten, men de e bara att kämpa vidare. Köpte med mig lite donuts hem, kunde ej motså, sååå fina samt perfekta i smaken när dom e så färska. haha. Fikade lite med anders och kollade på Carlotte Kalla när hon kammade hem guldet, magiskt. 
 
Nu ska jag ta et lugnt och plugga lite. Ikväll väntar ett bodypump-pass för mig Otto och Amanda.
kraaaaam på er, ha en fortsatt fin dag! 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Anders? :)

Svar: Det är min pojkvän :)
viccan.webblogg.se

2015-02-24 @ 21:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0