10022015


Hej. Förlåt för lite sämre samt tråkigare uppdatering senaste tiden. Har varit så mycket för mig som inte är en så stresstålig person, när det kommer till ett fullspäckat schema för en kommande vecka. Bara tanken på allt jag ska göra gör att jag aldrig riktigt kommer till ro. Ni som känner mig bra vet om att jag hade det tufft med detta i höstas och inatt kom det till mig igen. Vaknade utav sinnesjukaste magsmärtorna, åkte in till näl och visade sig vara magkatarr. Sånt är ju lixom inte farligt men de är så frukabsrt jobbigt och obehagligt, så detta i kombination med mediciner och järnbrist Haha. De e inte lätt nu. Men nu vet ni iallafall det. 

Projektarbetesveckan är i full gång, har haft två konserter idag, har en sån till imorgon. Sedan är jag även med på Pelles disco projekt som även det blir tre konserter med start imorgon kl 09.00. Så nu måste jag sova efter att varit vaken ett helt dygn. 
Godnatt jag ska sova så gott. 

Kommentarer
Postat av: snuskgubben gulkepsen osV

MEN HERREGUD TINTIN!!! ta hand om dig!!!!!!!!!!! lova mig det!!!!!!!!!!!!! ses vi på lovet??? inget jobbigt kan komma och myza lite framför en film eller nåt bara. plz<3

Svar: åh myslina. Jaaaaaa jättegärna <3 <3 <3kramiz
viccan.webblogg.se

2015-02-13 @ 19:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0