02012015

Deennnaaaa ASmysiga tröja köpte jag på ginatricot igår. Alltså den är så skön och fin tycker jag. Perfekt med skjortan under såhär vet ni, så att lilla jag inte fryser bort i skolan. Köpte även lite mer grejer, men jag vettetusan om jag ska spara det. Man vill ju ha så mkt men man har inte ritkigt råd, eller man. JAG. Vill ha allt. Så kommer studenten och man bara stopp, om man hade fler löner och studiebidrag kvar att få in på kontot innan så kanske. Men nej, får ha köpförbud. Ah beställde ett nytt paket med real techniques sminkborstar igår med. och ett nagellack. händer alltid när jag kollar therese lindgrens videos på youtube.
Råkar vara sämst på att bara titta och inte köpa . Borde ge mitt kontokort till Anders för resten av februari.
 
Ska äta kvällsmat och hjälpa Elsa med matten nu. Har städat på rummet och fixat himmelsängen så den hänger där så fint så ska bli skönt att krypa ner sen. Imorgon ska jag till min frisör cissi och färga och klippa och fixa håret. Wow, hoppas detta blir bra så att jag blir snygg i håret. Jag behöver vara snygg i håret, de va så länge sen. 
Mycket skit jag snackar nu. Ha en fin kväll kramis 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0