31122015

 
 
i morse när jag vaknade såg mitt rum ut såhär. Får panik på migsjälv. När jag jobbar mycket går jag typ in i en bubbla och bara går in på mitt rum, lägger kläderna på golvet och lägger mig i sängen. När jag går upp hamnar pyjamasen på golvet och så raffsar jag fram ngt nytt från garderoben att ha på mig och så fortsätter det. Tillsut igger alla kläder på golvet och det ser ut som skit överallt. Alltså kolla första bilden.. min chokladkalender ligger brevid sängen på golvet helt trash. Sminkborstarna huller om buller, löshåret ligger på en bänk och massa påsar och kvitton och usch, nä. Så jag tog ett ryck i morse och bäddade rent med mitt nya påslakan i linnetyg, magiskt. så nu ser det okej ut igen. Usch för migsjälv. DET är något som jag borde ha som nyårslöfte. LÄRA mig att ha rent och fräscht på rummet, seriöst. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Är det stökigt??? Det där är rent för mig... Får du panik av det där, oj om vi bytte rum... :3 Haha :D XD

2015-12-31 @ 15:35:54
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0