13062014

 
 

Hade en magisk kväll i solnedgången med kattis, ute på hönö häromdagen. Vi bara satt på en klippa och tog det lugnt, åt lite gott i takt med att solen gick ner. Himla bra. 
De dagarna vi spenderade ute på hönö var allihopa helt fantastiska. Underbara människor och bästa vädret. 

Blogguppdateringen har varit väldigt dålig det senaste men jag har inte känt mig sugen alls på att blogga. Har jobbat och slitit vilket leder till att man i princip spenderar mer tid på jobbet än hemma. Jag tog ledigt onsdag till söndag denna veckan för hönö och nu känner jag att jag börjar komma tillbaks in på banan igen. Men sedan startar jobbet på tisdag igen och då är det tillbaks till rutin som gäller :)  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0