Belive

Några bilder ifrån konserten. Asså jag kan inte förstå det. Det är bara sjukt. Jag har sett Justin Bieber live.
När vi stod där, under nedräkningen, då började jag fatta lite. Jag taggade så sjukt mycket och när justin sedan öppnade konserten, med förövrigt världens bästa öppning, så kom tårarna. Jag trodde aldrig jag skulle gråta till en Justin Bieber konsert, de är ju bara hans belibers som gör det right? Probemet är att jag har blivit en beliber. fast jag tänker inte kalla mig det. Jag kallar mig stort fan. för ordet beliber känns lite väl. 
SÅ ja, jag är nu ett stort justin bieber fan. Han är fruktansvärt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håkan är ju bättre, alla gånger alla dagar!!!?

2013-04-27 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0