Acqua Limone

Hemkommen från Göteborg. Har haft en fin helg hos mormor.Har Idag fikat lite med en kompis och sedan sprungit runt på stan och letat blaklänning, olivia ska visst inte sy den längre. Himla velande. Men hittade tyvärr ingen så de blir till att åka tillbaka till göteborg på torsdag. Såg angelica blcik på stan också. coolt ändå
 
Minns ni Acqua Limone tröjorna som var sjukt populära under 90-talet och över till 2000 ? inte för att jag var så stor då men, jo jag minns att mamma och pappa hade varsinn, pappa en mörkblå och mamma en gul. Har letat efer mammas flera gånger under tidigare år, men gett upp hoppet för jag inte har hittat den. När jag kom hem idag fick jag mig ett ryck och frågade farsan om han hade någon. Såklart har han sparat sin, helt fatnastiskt. Visst den e i XXL. men vad gör det, rätt snyggt. Tänkte att jag kan ha den i sommar, någon kall kväll. perfekt. Får helt enkelt fortsätta leta efter mammas, gult hade ju inte varit fult. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0