it's so fluffy i'm gonna die

Har varit en lite deppig dag idag. Mycket som händer o sådär. 
Kom iallafall hem efter skolan, pluggade, åt mat och drog hem till Amanda. Vi pluggade liiiiite och så kollade vi på X-factor. Har inte mycket att säga om det programmet mer än att jag tycker att juryn ofta tar fel beslut. De verkar ju som att det ibland är viktigare att se bra ut än att faktiskt kunna sjunga .. 
När jag kom hem kom iallafall lillsyrran in på mitt rum med denna tröjan. Hon och mamsen hade varit ute på torp en sväng och tänkt på mig. Hur glad blev inte jag? den är ju fluffig, blå och underbar. Åh jag älskar den. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt?:/

Svar: inget som jag delar med mig av på bloggen faktiskt .. kommer nog märkas lite efter hand vad som har hänt...
viccan.webblogg.se

2012-09-25 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0