Vi lovade varandra att bli något bättre

Internet på hotellet har varit inte off men nu är det på banan igen. Har egentligen inte jättemycket att skriva eftersom att vi nästan gör samma sak varje dag. Och de e ju härligt. Vi åkte iallafall in till belek igår igen och där jag köpte en ta väska för ett bra pris. Då tänker ni att alla väskor borde vara billiga här men då säger jag att de är dom inte. Eller jo men om jag säger att en LV väska kostar 1000kr. De är ju billigare än hemma, men inte billigt för mig. MEN det är också sjukt fina kopior. Så ska man köpa en dyr väska så ska kan man lika gärna köpa en kopia för ett billigare pris här.
Igårkväll var vi nere på någon dansshow de hade på hotellet och efter det spelade jag, Ebba , Elsa och mormor Fia med knuff. Det gamla hederliga spelet, som blir kul när man är övertrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0