Us against the world



 
Inspiraion från weheartit.com
 

Fick en fråga i tidiagre inlägg från en anonym läsare, där personen frågade varför jag inte skulle kunna ha skorna på  bilden. Svar: Skrev kanske lite dumt. Skulle verkligen vilja ha ett par sånna skor. tycker det är hur balla som hellst. Så självklart skulle jag absolut kunna ha ett par sånna. Problemet är bara att jag personligen tycker jag är ganska lång (inget negativt med det). Har jag då en platåklack så blir  jag ännu lite längre vilket innebär att jag ser väääääldigt lång ut och typ blir längre än min pojkvän... Men jag skulle absolut kunna ha sånna skor !
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oki, är lång själv så jag förstår känslan. Tyvärr är det ju så att normen säjer att killen ska va längre än tjejen oxå , långa föräldrar eller?

Svar: Precis... men jag vill personligen vara kortare än min pojkvän. känns bäst så, MEN jag kan till och med tycka det är lite gulligt om det är tvärt om. inget fel med det alls. Ja , eller min mamma är inte så lång , men min pappa är lång, 204 cm.. och hans syskon med, så det beror väl på det ;)
viccan.webblogg.se

2012-08-30 @ 10:02:04
Postat av: Pojkvännen

Dummaste jag hört, är fett mkt längre än dig!

Svar: haha nästan...
viccan.webblogg.se

2012-08-30 @ 11:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0