jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Denna bilden. asså bögsmilet <3
Mina grejda tjejor
 
Lite bilder ifrån när jag seglade med familjen + lisa, veckan innan turkiet. Det var en trevlig vecka, trots det dåliga vädret. Mycket bad blev det iallfall och några få soltimmar att ta vara på. 
Idag var första dagen på gymnasiet. Kändes bara konstigt att inte sitta inne i ett klassrum med 9c. Ingen camilla eller pontus som står och hälsar välkommen och ingen Amanda eller sara att småprata med. Den nya klassen kändes ändå helt okej, så vi får hoppas på att det blir en bra klass. Vi ska ju trots allt ta studenten tillsammans ! 

Kommentarer
Postat av: Lisa-bajnet

underbara dagar med mina glejda segel-bruuudar!

Svar: TJoho , det var bääääst ! :D
viccan.webblogg.se

2012-08-20 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0