Blackbird

Lite inspiration ifrån Lookbook.nu eftersom jag själv har svårt för att veta vad jag ska ta på mig på mornarna... Ska bli otroligt skönt att åka upp till stockholm till helgen och shoppa lite ! om det nu blir av... 

Tänkte bara kolla med er om ni har några tankar om hur ni vill att jag svarar på era frågor. Ska jag lägga upp frågorna och svara i ett inlägg eller svara via blogg.se så att ni får ett mejl med mitt svar? Släng in en kommentar om ni har några tankar om detta.. haha har så svårt för att veta hur jag ska göra.
Hoppsa ni har haft en fin dag och får en fortsatt fin kväll !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att du ska ha frågestunder ibland (om du vill alltså:), för det är kul :)

Svar: Det ska jag verkligen ha ! bra ide !
viccan.webblogg.se

2012-08-29 @ 14:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0