18012016














När man varje morgon går upp och får se denna fina tavla. Då drar det en extra gång på smilbanden och skratt är inte långt borta. Seriöst, hur glad är jag ens för denna fina julklappen från becka. Så smart, fin och bra. Jag blir glad av den.  

Lååång dag men jag pallrade mig upp trots allt. Samma jobbtider imorgon, och onsdag lyckades det bli dock. Man de är ju faktiskt inte så himla farligt när man väl är där och jobbar. Bara jag lägger mig i tid och får min skönhetssömn. Varit på gymmet ikväll och nu ska jag sätta mig och försöka fixa till min nerbitna naglar. Jag måste ju sluta bita innan jag åker till Asien, annars kommer jag ju få magsjuka hela resan. Bläää. Men rätt produktiv dag idag ändå blev det. Saknar min Anders annars är allt tipp topp. Hoppas allt är bra med er! Sov så gott 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0